برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
maryam

شرکت بازرگانی صادرات به ترکیه و روسیه ام تی رویال

شركت بازرگاني صادرات به تركيه و روسيه ام تي رويال

خدمات شرکت بازرگانی ام تی رویال در زمینه مشاوره امور بازرگانی
• مشاوره در زمینه مقررات و تعرفه های گمرکی
• استعلام هزینه های گمرکی
• مقررات بازرگانی
• مشاوره در خصوص تنظیم انواع اسناد تجاری کالا
• مشاوره امور بازرگانی برای خرید کالا از خارج
• قوانین ورود کالاها به کشور و موانع آن
برای دیدن مشتریان و پروژه‌های ما
مراحل ترخیص کالا از ترکیه
سفارش، خرید و ترخیص کالا از ترکیه نیازمند طی کردن مراحل مختلفی است که به شرح زیر می باشد:
• شناسایی تولید کننده یا فروشنده در ترکیه
تجار و بازرگانانی که قصد واردات کالا از ترکیه را دارند، در ابتدای امر باید تولید کننده و یا فروشنده مورد نظر و قابل اطمینان خود را در ترکیه، جهت خرید محصولات مدنظر خود شناسایی کند.
• گفتگو و مذاکره در شرکت ام تی رویال ترکیه
عقد قراردادهای تجاری بدون ساعت ها گفتگو و مذاکره ممکن نیست. در این صورت برای خرید کالا از شرکت های ترکیه ای باید مذاکرات متعددی با فروشندگان صورت بگیرد تا قیمت ها مطابق با میل تاجران ایرانی باشد. همچنین میزان خرید کالا از شرکت های ترکیه ای در مذاکرات تعیین می شود. زمان تحویل گرفتن کالاها، کیفیت آنها و برخی دیگر از ویژگی های کالا، از دیگر مواردی هستند که در زمان عقد قرارداد باید به آنها توجه شود.
• اخذ پرفورما و پکینگ لیست از فروشنده یا شرکت تولید کننده
پس از ارسال پروفرما ( پیش فاکتور ) توسط فروشنده و تایید آن توسط خریدار، قرارداد نهایی بسته می شود و تولیدکننده یا شرکت ترکیه ای با دریافت بخشی از مبلغ خرید، در صورت عدم وجود کالا در انبار اقدام به تولید کالا می نماید.
• ثبت سفارش کالا
در سالهای قبل ثبت سفارش کالا قبل از ورود کالا انجام می گرفت و این باعث تسریع در روند ترخیص کالا می شد، چرا که در هنگام ورود کالا ثبت سفارش هم آماده بود. اما با مقررات اخیر مرحله ی آخر ثبت سفارش نیازمند ارائه ی شماره ی قبض انبار در سیستم ثبت سفارش می باشد. لذا کارشناسان این شرکت به محض دریافت شدن قبض انبار، نسبت به ثبت سفارش کالای وارداتی اقدام می نمایند.
سفارش ثبت شده در سیستم بایستی به تایید کارشناسان وزارت بازرگانی برسد که این تایید معمولا در فاصله ی زمانی یک روز اخذ می گردد. ضمنا پس از تایید شدن ثبت سفارش کد اظهار کالا بایستی توسط سامانه ی فوق به گمرک ابلاغ شود که گاهی این ابلاغ هم یک روز طول می کشد. بنابراین فاصله زمانی مورد نیاز برای ثبت سفارش یک الی دو روز کاریست.
• اظهار گمرکی
پس از نشستن کد ثبت سفارش در سیستم، نوبت به اظهارنامه کالا می رسد. در این مرحله از فرایند ترخیص کالا از گمرک، تکمیل اظهارنامه واردات و ثبت آن در سیستم گمرک که به صورت آنلاین انجام می شود. نوع کالا، کمیت، علامت تجاری، فنی، مدل، ارزش و وزن کالا از جمله اطلاعاتی است که در زمان ورود کالا به گمرک به آنها توجه می شود.
• ارزیابی اظهارنامه توسط کارشناسان گمرک
بررسی و تایید اظهارنامه در این مرحله ارزیابان گمرک کالا را ارزیابی می کنند تا از صحت مندرجات اطمینان حاصل نمایند. همچنین دایره ی ارزش گمرک در خصوص ارزش درج شده در اسناد بررسی و نتیجه را تایید می نماید.
• اخذ مجوزهای لازم
چناچه کالا نیازمند دریافت گواهی استاندارد یا گواهی های خاص یا مجوز از مراجع مربوطه (مانند نظام پزشکی یا مخابرات …) باشد، ابتدا باید این مجوزها دریافت گرد، در غیر اینصورت و تایید صحت کلیه مندرجات از طرف کارشناسان گمرک، فیش های پرداخت هزینه ی گمرکی صادر گردیده و با پرداخت آنها پروانه ی خروجی کالا که مشابه همان اظهارنامه است پرینت گرفته می شود

00902122582323 دفتر مرکزی
00905377983495 موبایل واتس آپ

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

maryam، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ ماه پیش به روز شده.

maryam
maryam
آگهی: شرکت بازرگانی صادرات به ترکیه و روسیه ام تی رویال
maryam