برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت کوثر اصفهان

خرید عمده پارچه پیراهنی بوریا

خريد عمده پارچه پيراهني بوريا

👔شرکت نساجی کوثر اصفهان مرکز پخش و عرضه پارچه پیراهنی بوریا با کیفیت و چاپ و رنگ ثابت است . برای خرید به صورت اینترنتی و حضوری و تهیه کالیته و مشاوره با ما در مجموعه در ارتباط باشید و در زمان کوتاه پارچه مد نظر خود را در سراسر کشور تحویل بگیرید.

پارچه پیراهنی ساده و چهارخانه، یکی از محبوبترین انواع پارچه‌های استفاده شده برای دوخت پیراهن مردانه و زنانه است. این پارچه‌ها به دلیل طراحی ساده و کلاسیکشان، جایگاه ویژه‌ای در صنعت پوشاک دارند. نساجی بوریا با تنوع طرح های به روز و شیک بسیار مورد توجه است.

این پارچه‌ها معمولاً از فیبرهای طبیعی مانند پنبه، لینن و ابریشم تهیه می‌شوند و دارای الیاف نازک و بلند هستند که باعث ایجاد نرمی و راحتی در پوشیدن پیراهن می‌شوند.

طراحی چهارخانه در این پارچه‌ها به شکل خطوط عمودی شکل می‌گیرد که باعث ایجاد یک جلوه زیبا و کلاسیک در پیراهن می‌شود. همچنین، این پارچه‌ها دارای الیاف خنک‌کننده هستند که در فصل‌های گرم بسیار مناسب هستند.

از دیگر ویژگی‌های پارچه پیراهنی ساده و چهارخانه می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، قابلیت شستشو و عدم تغییر شکل و اندازه پس از شستشو اشاره کرد.

با توجه به تمام این ویژگی‌ها، پارچه پیراهنی ساده و چهارخانه یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوخت پیراهن‌های کلاسیک و مدرن است.
.پارچه پیراهنی ساده و چهارخانه، علاوه بر کاربرد پوشاک، در تولید لوازم دیگری مانند رومیزی‌ها، پوشش‌های مبلمان و حتی کاورهای گوشی هم استفاده می‌شود.

در انتخاب پارچه پیراهنی ساده و چهارخانه، بهتر است به نوع پنبه مورد استفاده توجه کنید.

در نگهداری از پارچه پیراهنی ساده و چهارخانه، بهتر است آن را با دمای پایین و بدون استفاده از مواد حاوی کلر شستشو داده و از آب گرم و خشن استفاده نکنید. همچنین، قبل از شستشو، بهتر است پیراهن را از دکمه‌هایش جدا کنید تا از خراشیدگی آن‌ها جلوگیری شود.استفاده از پارچه پیراهنی ساده و چهارخانه، در دوخت پیراهن‌های کلاسیک و مدرن، یکی از بهترین گزینه‌ هاست .
📱راه های ارتباطی شرکت :
0913-783-4599 سید علی موسوی
0913-797-7589 سید محمد موسوی
دفتر :031.3131.3641
📲کانال تلگرام و ایتا :kosarfabrik@
ادرس شرکت : اصفهان - دروازه تهران - شرکت کوثر اصفهان واحد ۱
ادرس مغازه : اصفهان .بازار بزرگ .سه راه نیم اور .کوثر اصفهان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت کوثر اصفهان، این آگهی را اولین بار ۱۰ ماه پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

شرکت کوثر اصفهان
شرکت کوثر اصفهان
آگهی: خرید عمده پارچه پیراهنی بوریا
شرکت کوثر اصفهان