برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت سپاهان پویش آریا

فروش تخصصی پوسته اکسیدی

فروش تخصصي پوسته اكسيدي

شرکت سپاهان پویش آریا

موبایل : 09121191457

تلفن : 02172083000

آدرس : بلوار آفریقا(جردن)-بلوار گلشهر-ساختمان آلفا-پلاک 58-طبقه6-واحد702

پوسته های اکسیدی در فرآیندهای ریخته گری و اصلاح تختال تا نورد ورق از سطح محصول در دمای بالا جدا می شود. در فرآیند نورد گرم شمش های فولادی، حدود ۲% از فولاد نورد شده به صورت پوسته های اکسیدی ضایعاتی از خط تولید خارج می گردد. بازیافت این پوسته ها می تواند از جنبه های اقتصادی حائز اهمیت باشد. یکی از روش های بازیافت پوسته ها، احیای آنها به کمک عوامل احیا کننده می باشد. عوامل احیا کننده شامل (ذغال سنگ، کک و گرافیت) در بستر ثابت و در دمای معین تحت عملیات احیا قرار گرفته است. تاثیر پارامترهایی چون دما(T) ، اندازه ذرات ماده احیا کننده (D)، نسبت ذغال به پوسته (M)، اکسید شدن پوسته ها قبل از احیا و نوع احیا کننده بر درجه احیا، مورد ارزیابی واقع شده است.

پوسته اکسید آهن بطور معمول شامل مگنتیت دارای رنگ آبی – خاکستری یا رنگ استیل است و دارای یک پوسته نازک خارجی از هماتیت ₃O₂eF بوده که با چشم غیر مصلح قابل مشاهده نمی باشد. بخش درونی مگنتیت حاوی دانه های فلزی و گاهی اوقات باقیماندهOeF سیاه رنگ است که منجر می شود فلز سخت تر شود.

پوسته اکسید در تولید تمامی محصولات فولاد در روش نورد گرم یافت می شود، مگر اینکه مثل ورقهای گالوانیزه در کوره های محافظ دار عمل ذوب آهن را انجام دهند. در درجه حرارت بالای کوره ها در نورد گرم، یک لایه از etitsuW و OeF مابین فولاد و مگنتیت وجود دارد. در دماهای بالا، ۸۵% از ضخامت پوسته اکسید متشکل از OeF ، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد آن₄O₃eF و۵/۰ تا ۲ درصد آن₃O₂eF می باشد. در حین سرد شدن آهسته (در دمای کمتر از F⁰1040) از نورد گرم در چرخش نوار کوره ای بیشتر OeF موجود در آن به ₄O₃eF تبدیل می گردد و پس از سرد شدن کامل فلز اکسید آهن ۲ بیشترین مقدار را دارا می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت سپاهان پویش آریا، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت سپاهان پویش آریا
شرکت سپاهان پویش آریا
آگهی: فروش تخصصی پوسته اکسیدی
شرکت سپاهان پویش آریا