برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
iranshimi

تولید و فروش اکسید منیزیم خالص

توليد و فروش اكسيد منيزيم خالص

تولید و فروش اکسید منیزیم خالص و فیوز شده با درجه خلوص 70.0 الی 97.0 درصد در هر میزان درخواستی و قابل ارسال به تمامی نقاط کشور. اکسید منیزیم در بسیاری از زمینه های صنعتی مانند چرم سازی – تولیی مواد شیمیایی – تصفیه آب – دام و طیور و دیگر صنایع مانند لاستیک بکار برده می شود , خلاصه ای از این موارد در زیر ذکر شده است.

اکسید منیزیم :
اکسید منیزیم با فرمول شیمیایی MgO با درصد های مختلف و مقدار اکسید منیزیم اکتیو بسیار عالی در چهار دسته کلوخه ای – 0 الی 1 – 1 الی 3 – 3 الی 5 میلیمتری قابل ارائه می باشد. همچنین می توان این ماده را بصورت پودری ارائه داد
کاربرد اکسید مینزیم :
ترکیبات منیزیم بخصوص اکسید منیزیم بیشتر بعنوان مواد دیرگداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیرآهن ، شیشه و سیمان مورد استفاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند.عمده کاربرد منیزیم بصورت یک افزودنی آلیاژساز به آلومینیم است که از این آلیاژ بیشتردر قوطیهای مواد آشامیدنی استفاده می گردد. همچنین آلیاژهای منیزیم اجزاء ساختاری اتومبیلها و ماشین آلات را تشکیل می دهند. کاربرد دیگر این فلز ، کمک به جداسازی گوگرد از آهن و فولاد است.

شماره تماس واحد بازرگانی ایران شیمی : 09114373727
Trading@iranshimico.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

iranshimi، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

iranshimi
iranshimi
آگهی: تولید و فروش اکسید منیزیم خالص
iranshimi