برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
علی قاسملو

تقویت انتن موبایل 3G/4G

تقويت  انتن موبايل 3G/4G

با وجود بازار های متفاوت جهت فروش تقویت انتن موبایل و گوناگونی سیستم های تقویت موبایل و همچنین قیمت های متفاوت تقویت کننده انتن موبایل اکثر مشتریان در هنگام خرید در انتخاب دستگاه تقویت کننده دچار سردرگمی می شوند.
چگونه انتن موبایل را تقویت کنیم؟
وسیله ای برای تقویت انتن موبایل؟
راه های تقویت انتن موبایل؟
تقویت انتن موبایل چیست؟
تقویت انتن 4G/3G؟
تماس تلفنی در شبکه موبایل چگونه کار می کند؟
شبکه موبایل چیست؟
نسل های تلفن همراه؟
از این رو تمام تلاش خود را کرده ایم تا با راهنمایی صحیح شما را درامر خرید/فروش تقویت کننده انتن موبایل خانگی و ارزان قیمت ،صنعتی ، ریپیترها و بوستر های توان بالا یاری کنیم.Repeater/Booster
رفع مشکل انتن دهی اماکن تجاری بزرگ،سدها،ساختمان های مسکونی،پروژه های عمرانی ،شهرک های صنعتی ،معادن و.....
قدم اول در انتخاب دستگاه تقویت انتن تلفن همراه اول بررسی سیگنال موبایل مکان مورد نظر می باشد.این کار برای متخصصین با دستگاه تست سیگنال (برنامه tems) و دستگاه اسپکتروم انالیزر وبرای شما مشتریان محترم به 2 صورت امکان پذیر است:
1.برای گوشی های سیستم عامل اندروید استفاده از نرم افزار:
gsm signal monitoring
network cell info
2. برای بررسی سیگنال منطقه مورد نظر با گوشی ایفون با وارد کردن کد:
*3001#12345#*
فرکانس انتن موبایل در شرایط عادی و نرمال باید ،بین 65 الی 85 دی بی ام باشد که در شرایط نا مطلوب این عدد تا 120 دی بی ام می رسد.
بعد از بررسی میزان امواج موبایل و متراژ ملک مورد نظر نوبت به:
انتخاب سیستم تقویت کننده انتن موبایلmobile signal booster می شود.
در مناطق دور افتاده و نقاط کور خارج از شهر می شود از سیستم تقویت انتن موبایل همراه اول ارزان قیمت استفاده کرد که فقط فرکانس 900مگاهرتز همراه اول را ساپورت می کند.
تقویت انتن موبایل همراه اول single band repeater گزینه مناسبی برای مناطق درون شهری و مناطق با تراکم جمعیت بالا نمی باشد.در مناطق درون شهری هنگام مکالمه به دلیل ترافیک بالای جمعیت گوشی شما با مشکل انتن دهی موبایل مواجه می شود.
اما در مناطق درون شهری که با مشکل انتن دهی موبایل مواجه هستند سیستم تقویت انتن موبایل دو باند duall band repeaterکه قابلیت ساپورت فرکانس 900 مگاهرتز برای تقویت انتن موبایل همراه اول و1800 مگاهرتز برای تقویت انتن موبایل ایرانسل بهترین گزینه برای رفع مشکل انتن دهی گوشی موبایل شما می باشد.
اگر به دنبال تقویت اینترنت گوشی موبایل خود هستید باید دستگاه شما 3band repeater باشد تا علاوه بر همراه اول وایرانسل بتواند فرکانس 3g یا 2100 مگاهرتز را ساپورت کند.
البته در پروژه های تخصصی نیاز به سیستم های خاص از قبیل:
Wide band repeater :این تکرار کننده انتن موبایل قابلیت ساپورت تمامی فرکانس موبایل را دارا می باشد.
Select band repeater:در مواقعی که یه باند فرکانسی مد نظر باشد گزینه مناسبی برای تقویت موبایل می باشد.
Chanel selectiv repeater:در مواقعی که برای نصب دستگاه تقویت انتن موبایل به دلیل تراکم بالای فرکانس دچار مشکل انتن دهی هستیم نیاز به سیستم فوق است signal booster که با انتخاب باندی مخصوص و تقویت ان، مشکل را بر طرف می کند.
Frequency shifting repeater:در شرایطی که برای راه اندازی دستگاه تقویت انتن موبایل ارسال و دریافت سیگنال موبایل به خوبی انجام نمی شود تنها گزینه پیش روی ماست ودر اکثر مواقع نیاز به راه اندازی 2 سایت
می باشد.
BTS چیست و هدف راه اندازی ان چیست؟ بی تی اس مخفف کلمه Base Transceiver Station میباشد که با استقرار فرستنده و گیرنده رادیویی ،انتقال پیام را در شبکه تلفن همراه میسر می سازد.
هدف از راه اندازی دکل های مخابراتی یا بی تی اس توسط اپراتور ها تامین بار ترافیکی و ایجاد شبکه رادیویی برای ارتباط هرچه بهتر بین کاربران موبایل mobile phone می باشد.
برد مفید و اثر گذار هر دکل بی تی اس تا 20 کیلومتر می باشد که این عدد با توجه به توپوگرافی منطقه و شرایط جغرافیایی متغیر می باشد و برای مثال در مناطق کویری با توجه به هموار بودن سطح زمین تا 60 کیلومتر هم می رسد.
شبکه موبایل چیست و چگونه کار می کند؟
وقتی ما تحت پوشش فرکانس موبایل قرار می گیریم و یا گوشی تلفن همراه mobile phone خود را روشن می کنیم به صورت اتوماتیک یک پیام به شبکه موبایل مخابره می شود.پیام ما توسط کابل یا فیبر نوری به یک سوییچ مخابره شده و توسط کابل های زیر زمینی به مرکز پیام برای پردازش ارسال می شود.
در صورت عدم وجود کابل های مخابراتی در بی تی اس موجود این عملیات به نزدیک ترین دکل منتقل شده .
هر اپراتور تلفن همراه 832 فرکانس را برای هر شهر اختصاص داده که هر دستگاه تلفن همراه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

علی قاسملو، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ سال پیش به روز شده.

علی قاسملو
علی قاسملو
آگهی: تقویت انتن موبایل 3G/4G
علی قاسملو