برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مبلشویی شویاک رشت

شستشوی تشک خوشخواب در رشت

شستشوي تشك خوشخواب در رشت

👇 شستشوی تشک خوشخواب در رشت با دستگاههای آلمانی و ایتالیایی :

☎️ 09378115191
☎️ 09903983901

🔴 در هر خانه‌ای آلودگیهای پنهانی وجود دارد که سبب بروز مشکلات سلامتی میشوند. اگرچه شما ممکن است به طور مرتب ملحفه‌های خوشخواب خود را شستشو دهید اما متاسفانه ، ما اکثرا از شستشوی و نظافت تشک خوشخواب خود غافل میشوم و فراموش میکنیم که جدا از لکه‌های به وجود آمده بر آن ، عدم نظافت آن و باقی ماندن آلودگیها بر سطح و در عمق آن چه عوارض بدی بر سلامتی ما خواهد گذاشت.

👇 کثیف شدن تشک خوشخواب :

🔴 بیشتر کثیفیهای که روی تشک خوشخواب جمع میشوند ( جدا از ریختن مایعات و لکه‌ها ) از گرد و خاک ، عرق بدن و پوست مرده‌ای است که در هنگام خواب از بدن ما جدا میشود. به طور معمول ، یک انسان در طی یک ماه یک لایه کامل از پوست مرده را بر روی خوشخواب بر جا میگذارد که با کمک گرد و خاک و عرق بدن منبع تغذیه‌ای مناسبی برای ویروسها ، قارچها و کنه‌های گرد و خاک به وجود میآید که آنها پس از تغذیه ، پسماند تولید کرده و باعث آلودگی بیشتر تشک خوشخواب ما میگردند.

🔴 شما با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نخواهید بود. در یک تشک خوشخواب معمولی ، میلیونها کنه‌ی خاک و باکتری میتواند وجود داشته باشد که پسماندهای آنها به همراه خاک میتواند در خیلیها باعث تنگی نفس ، آلرژی ، بدخوابی ، سردرد و یا خستگی شوند.

🔴 80% از افرادی که مبتلا به آسم هستند به کنه‌های خاک واکنش نشان داده و از این رو باعث تشدید بیماری آنها میشوند. از سوی دیگر کنه‌های خاک میتوانند سبب ایجاد آلرژیهای بلند مدت مخصوصا در کودکان شوند.

👇 روش شستشوی تشک خوشخواب در خانه :

🔴 شستشوی خوشخواب با دستگاههای حرفه‌ای و با مکش قوی تنها راه تضمینی از بین بردن کنه‌های ریز گرد و غبار و ساس تشک و جرمها و باکتریها هستند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مبلشویی شویاک رشت، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

مبلشویی شویاک رشت
مبلشویی شویاک رشت
آگهی: شستشوی تشک خوشخواب در رشت
مبلشویی شویاک رشت