برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هایپر سرویس

اسپری لوستر شوی دوقلوی کریتال

اسپري لوستر شوي دوقلوي كريتال

سلام

میخواهم یک محصول جدید به نام اسپری لوستر شوی دوقلوی کریستال را به شما معرفی کنم

همانطور که میدانید در فرمولاسیون اکثر مواد شوینده از سدیم و اسیدهای گوناگون استفاده میشود که تماس این مواد با پوست مخصوصاً پوست دست میتواند منجر به خشکی و همچنین عارضه اگزمای پوست دست شود. اما در این اسپری هیچ یک از این مواد بکار نرفته است و هیچ گونه حساسیت پوستی نخواهد داشت ضمن اینکه به هیچ وجه نمیتوان مواد شوینده حاوی اسید را برای تمیز کردن لوستر توصیه کرد زیرا که موجب آسیب و تغیر رنگ فلزهای بکار رفته در لوستر میشود.



ویژگیهای اسپری لوستر پاکن کریستال دوقلو:

بدون نیاز به هرگونه دستمال کشی
فاقد اثرات تخریبی روی بدنه لوستر
با تاثیر خاک گریزی برای مدت طولانی
براق کنندگی کلی بدنه و کریستالهای آویز
تاثیرات خوشبوکنندگی لوستر و رفع بوی بد سوختگیهای ناشی از حرارت لامپها


بسته ای که در اختیار دارید دارای ۲ عدد اسپری جهت نظافت لوستر شماست ، اولین اسپری حاوی مواد اصلی شوینده و پاک کننده است ( اسپری با لیبل زرد “۱” ) و اسپری دوم حاوی مواد براق کننده میباشد ( اسپری با لیبل سفید “۲” )

لازم بذکر است هر دو اسپری حاوی مواد شوینده تهیه شده از مواد معجزه آسای نانو میباشد و هیچگونه خطری برای انسان نداشته و آسیبی به بافت های فلزی و قطعات فلزی آبکاری شده نمی رساند.

این محصول با خاصیت خاک گریزی و فن آوری چهار آنزیم نانو باعث چربی زدایی ، جرم گیری و براق کنندگی سطح کریستال و فلزات آبکاری شده لوستر می گردد ، ضمناً به دلیل عدم نیاز به دستمال جهت خشک نمودن و لکه گیری دیگر، کریستالهای لوستر به هم نمی ریزد و باعث سرعت در نظافت لوستر و جلوگیری از آسیب های فیزیکی به لوستر می گردد.



طریقه استفاده از اسپری لوستر پاکن کریستال :

ابتدای کلید برق لوستر را خاموش نموده و چند لحظه تحمل فرمائید تا لامپها خنک شوند .

سپس به جهت رعایت نظافت ملحفه ای یا روزنامه را زیر لوستر پهن نمائید تا از ریخته شدن مواد شستشو شده و آلودگی روی زمین جلوگیری شود.

از داخل بسته بندی پلاستیک های مخصوص پوشاندن لامپ و سرپیچ را برداشته و بوسیله آنها روی لامپ و سر پیچ ها را بطور کامل بپوشانید تا مایع سشتشو داخل سر پیچ وارد نشود .

ابتدا بوسیله اسپری شماره “۱” لوستر را بطور کامل به مایع مذکور آغشته نمائید تا مواد شستشو تمامی سطح لوستر را بپوشاند .

بلافاصله قبل از خشک شدن مواد اسپری اول ، بوسیله اسپری شماره “۲” تمامی قسمت های لوستر را آبکشی نمائید تا مواد اضافه و آلودگیهای احتمالی از روی لوستر پاک شود تا باعث درخشندگی لوستر گردد .

پس از خشک شدن کامل ، تمامی کریستالها و قطعات فلزی تمیز و براق خواهند شد .



مواردی که بهتر است رعایت شوند :

لوستر پاکن کریستال دوقلو به هیچ عنوان خطرناک و قابل اشتعال نیست اما به جهت رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی بهتر است دور از دسترس کودکان قرار گیرد .

در ترکیبات محلول اسپری لوستر پاک کن به هیچ عنوان از مواد اسیدی و شیمیایی خطرناک استفاده نشده ، اما به جهت اطمینان بیشتر بهتر است از دستکش استفاده شود .

در صورتیکه لوستر شما دارای کاسه و یا زنبق میباشد و مایع شستشوی کریستال درون آن جمع شده است ، بهتر است با دستمال داخل آن را خشک نمائید .

در صورتیکه از لوستر های سقفی چینی گلدار استفاده میکنید ، گلهای کریستالی را از لوستر جدا نموده و جداگانه شستشو نمائید .

این اسپری برای استفاده تمامی لوسترهای کریستالی ، برنزی ، برنجی و آبکاری شده و همچنین پایه های فلزی انواع آباژور و نیز شیشه های پرژکتور مورد مصرف دارد .

پس از استفاده از محصول بدلیل خاک گریز و آبگریز بودن محلول اسپری لوستر پاک کن تا مدتها گرد و خاک را روی لوستر و چراغهای روشنایی خود نخواهید دید .

لطفا در صورت رضایت از محصول ، این کالا را به دیگران نیز معرفی کنید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هایپر سرویس، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

هایپر سرویس
هایپر سرویس
آگهی: اسپری لوستر شوی دوقلوی کریتال
هایپر سرویس