برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت ایران رعنا

خرید عمده پلاستیک از کارخانه ایران رعنا

خريد عمده پلاستيك از كارخانه ايران رعنا

اگر برای خرید عمده پلاستیک و خرید پلاستیک ارزان قیمت از کارخانه به دنبال تولید کننده ی محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه هستید .
می توانید از مجموعه ی ایران رعنا بازدید به عمل آورید .
شرکت ایران رعنا در سال 1380 با هدف تولید محصول داخلی در یک محیط کارگاهی کوچک شروع به کار کرد و بعد از ورود به بازار دنیای پلاستیک به یکی از وارد کنندگان پلاستیک خانه و آشپزخانه تبدیل شد.
اما با گذشت زمان و بعد از مشکلات تحریم برای صنعت پلاستیک ، تصمیم گرفت به تولید محصولات پلاستیکی ادامه دهد . و کار خود را در فضایی بزرگتر بالغ بر 10000 متر مربع با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک و همکاری با تامین کنندگان مواد پلاستیکی درجه یک شروع کرد و با گذشت زمان به یکی از تولید کنندگان بزرگ کشور تبدیل شد .
در حال حاضر با توجه به تنوع بالای محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه و محصولات جدید در رنگبندی های متنوع و شیک و خاص ، شرکت ایران رعنا نماینده ی رسمی برند همکاران خود از جمله ، هوم کت ، لیمون ، ناصر پلاستیک ، کارن پلاستیک ، اشکان پلاستیک و .... می باشد .
و پخش پلاستیک ایران رعنا اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی پلاستیک فروشی به صورت عمده را راه اندازی نموده است و محصولات پخش این شرکت به سراسر ایران با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت ارسال می گردد . همچنین کشور های همسایه به خصوص کشور عراق یکی از مقاصد محصولات با کیفیت شرکت پخش پلاستیک ایران رعنا می باشد .
برای خرید عمده پلاستیک از کارخانه همین امروز میتوانید ضمن بازدید از فروشگاه پخش پلاستیک ایران رعنا ، به صورت حضوری از نمایشگاه این شرکت مستقر در کارخانه ، و خط تولید پلاستیک بازدید به عمل آورید .
جهت هماهنگی بابت خرید عمده پلاستیک می توانید با همکاران ما در دپارتمان فروش بازدید به عمل آورید .
منتظر حضور شما عزیزان در کارخانه پلاستیک ایران رعنا هستیم .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت ایران رعنا، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت ایران رعنا
شرکت ایران رعنا
آگهی: خرید عمده پلاستیک از کارخانه ایران رعنا
شرکت ایران رعنا