برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
موسسه حقوقی سایه

ثبت برند در اصفهان ارزان و فوری، مشاوره ☎

ثبت برند در اصفهان ارزان و فوري، مشاوره ☎ ۳۱۳۳۹۴۱-۰۹۱۳

اگر دوست ندارید، همه سرمایه گذاری بر روی کسب و کارتان یک شب به هدر برود، برند خود را ثبت کنید! ثبت برند در اصفهان را به معتبرترین موسسه حقوقی بسپارید …
خیلی ها فکر می کنند، کسب و کار خود را تنها با قفل زدن بر در و پنجره باید از دزدی سیانت کنند؛ نه دوست عزیزم ! شما در کسب و کار خود دارایی هایی داری که بسیار با ارزش تر از اموال فیزیکی و پول است ؛ چیز هایی هایی که چه بسا اگر از دست رفتند ؛ دیگر با پول نمی شود آنها را خرید؛ ما به اینها می گوئیم مالکیت معنوی …
می خوای ، ثبت برند در اصفهان بکنی؛ بسیار هم خوب، ما متخصص این کار هستیم ، البته متخصصی که اجازه این کار را رسماً کسب نموده است ، چرا که باید دانست، ثبت برند در اصفهان ، تنها در حیطه و اختیار وکیل دادگستری و یا موسسه حقوقی متشکل از وکیل دادگستری است و دیگران به هیچ وجه چنین اجازه ای ندارند.
به یاد داشته باشید که عنوان قانونی ثبت برند در ایران ثبت علامت تجاری است و لذا می توانید؛ ثبت علامت تجاری را در اصفهان را به ما واگذار کنید.
همچنین برای ثبت برند در اصفهان شما نیاز به مجوز شغلی در رسته فعالیت آن برند دارید لذا چناچه یکی از مدارک جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و یا پروانه صنفی ندارید، جهت اخذ این موارد با ما تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

موسسه حقوقی سایه، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

موسسه حقوقی سایه
موسسه حقوقی سایه
آگهی: ثبت برند در اصفهان ارزان و فوری، مشاوره ☎
موسسه حقوقی سایه