برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نمایندگی آردا ARDA

تعمیر فر آردا ARDA

تعمير فر آردا ARDA

تعمیر فر آردا ARDA
نمایندگی تعمیر فر آردا ARDA در تهران
تعمیرات فر آردا ARDA ، تعمیرگاه فر ARDA تهران
تعمیر فر آردا ARDA در شمال تهران |تعمیر فر آردا ARDA در شرق تهران | تعمیر فر آردا ARDA غرب تهران | تعمیر فر آردا ARDA جنوب تهران


شرکت خدمات طلایی زینو اطلس
شماره ثبت : ۴۶۵۰۸۶
تعمیرات فر آردا ARDA در انحصار شرکت خدمات طلایی زینو در شهر تهران میباشد این مجموعه به صورت رسمی اعلام مینماید هیچ نمایندگی و یا دفتر خدمات پس از فروش دیگری در شهر تهران ندارد و تعمیرات دستگاههای فر ARDA فقط توسط شرکت زینو سرویس در تهران انجام میپذیرد.
شما مشتری گرامی جهت تعمیرات و خدمات فر آردا ARDA در تهران میتوانید در ایام هفته و ساعات اداری با شماره های ۷۶۷۸۱۲۶۰ _ ۷۶۷۸۲۷۷۵ _ ۷۷۴۵۶۲۸۳ _ ۲۶۳۲۶۵۵۴ _ ۲۶۳۲۰۱۷۵ و به صورت تمام وقت و ایام تعطیلات رسمی با شماره های ۲۶۳۲۶۵۵۴ _ ۰۹۱۲۱۹۶۸۲۰۰ تماس حاصل نمایید.
فروش قطعات فر آردا ARDA :
شیشه درب فر ARDA ، برد فر آردا ARDA ، ترموکوپل فر آردا ARDA ، فندک فر ARDA ، المنت فر ARDA ، لولای درب فر آردا ARDA

این مجموعه مفتخر است تمام قطعات و لوازم یدکی فر آردا ARDA را به صورت کامل در دپوی انبار خود موجود و با تکیه بر دانش تکنسین های با تجربه و آموزش دیده خود هرگونه ایراد در فر توکار آردا ARDA را برای شما مشتری گرامی برطرف نماید .

لذا جهت بهره مندی از خدمات این مجموعه فقط با تماس با شماره های مرکز تعمیرات فر آردا ARDA در شهر تهران درخواست تعمیر و سرویس خود را ثبت نمایید این اطمینان به شما داده میشود سرویسکاران با تجربه این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.
این مجموعه عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تهران بوده و تمامی هزینه های تعمیرات و خدمات فر ARDA تعرفه اتحادیه صورت خواهد پذیرفت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نمایندگی آردا ARDA، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

نمایندگی آردا ARDA
نمایندگی آردا ARDA
آگهی: تعمیر فر آردا ARDA
نمایندگی آردا ARDA