برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هادی کرمی

قیمت چراغ صنعتی سوله ای led smd

قيمت چراغ صنعتي سوله اي led smd

قیمت چراغ صنعتی سوله ای led smd در توان 100 و 150 واتی از انواع cob مناسب تر هست که باعث افزایش فروش این محصولات نیز شده است.

علاوه بر قیمت، چراغ های سوله led smd دارای نور ملایم هستند و برای مراکز صنعتی که ارتفاع سقف آنها حدود 6 متر می باشد مناسب ترین گزینه هست ولی چراغ های led cob داری پرتاب نور بیشتری هستند که برای استفاده در سوله هایی با ارتفاع بیش از نه متر مناسب هستند.
تقریبا یک چراغ سوله ای 150 led وات واقعی معادل یک چراغ 400 وات متال هالید یا بخار سدیم نور دهی دارد که در حال حاضر بهترین گزینه برای روشنایی مراکز صنعتی سوله ای می باشد.

خرید چراغ سوله ای cob
اغلب چراغ های سوله ای صنعتی ساخته شده با لامپ cob در توان های 50 الی 150 وات عرضه می شوند که انواع صدوپنجاه واتی نیز از سه چیپ پنجاه واتی تولید شده اند.
استفاده از چراغ های صنعتی در سوله که با استفاده از لامپ های ال ای دی تولید می شوند افزایش چشم گیری دارد. هر چند قیمت این محصولات از انواع قدیمی گران تر هست ولی با توجه به طول عمر بالا و صرفه جویی انرژی در آنها مقرون به صرفه هست.
در سوله های صنعتی تعویض کردن لامپ های سوخته بسیار مشقت بار هست به خاطر همین موضوع خرید چراغ های با طول عمر بالا مناسب هست.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هادی کرمی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

هادی کرمی
هادی کرمی
آگهی: قیمت چراغ صنعتی سوله ای led smd
هادی کرمی