برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
معدن کاوان

فروش ورمیکولیت کشاورزی معدن کاوان برای گل کاری

فروش ورميكوليت كشاورزي معدن كاوان براي گل كاري

با کمترین هزینه در کشاورزی پیشرو باشید: با خرید ورمیکولیت معدن کاوان و استفاده از آن، بذر خود را حاصلخیز نمایید.
شرکت معدن کاوان تولید کننده ورمیکولیت منبسط شده، در دانه بندی های 1-0، 3-1، 6-2،9-6 و 15-5 امکان تهیه و عرضه مواد با بسته بندی کیسه ای را دارا بوده و آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.
توانایی ورمیکولیت برای جذب رطوبت (220 تا 325 درصد وزنی و 20 تا 50 درصد حجمی)، ایجاد تخلخل و باقی ماندن در جریان سیال آزاد دارای اهمیت است. تبادل یونی آن نیز قابل توجه بوده و نسبت به حرارت بالایی که در حین فرآوری بدان داده می‌شود، اثرناپذیر است و به سبب این ویژگی‌ها در کشاورزی کاربرد فراوان دارد.ورمیکولیت برای تولید سموم ضد آفات نباتی و کودهای سبک‌وزن با قابلیت تجزیه زیاد، به کار می‌آید. در این موارد ورمیکولیت نقش یک حامل را ایفا می‌کند. همچنین به عنوان یک واسطه رشد مطرح بوده و به صورت مخلوط با کود گیاهی استفاده می‌شود. این مخلوط شرایط ایده‌آل برای رشد گیاه را فراهم می‌کند، زیرا وجود ذرات ورمیکولیت به هوارسانی ریشه گیاه کمک کرده، موجب حفظ رطوبت شده و از آنجایی که خود حاوی عناصر پتاسیم، منیزیم و نیز برخی عناصر ناچیز است، نیاز به کودهای شیمیایی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. در حفاظت ازگیاهان در شرایط کم‌آبی و وجود جریان بادهای گرم، بیابان‌زدایی و نیز در مواقعی که رشد سریع گیاه مورد نظر است (مثلاً کشت چمن)، به کار می‌رود. در کشاورزی به روش هیدروپونیک (hydroponics) روشی در کشاورزی نوین که در آن مواد مغذی مورد نیاز گیاه به صورت مایع به ریشه رسانده می‌شود.در انبار کردن محصولات ، نشاکاری و اصلاح خاک نیز ورمیکولیت کاربرد قابل ملاحظه‌ای یافته است.
همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره ها و راه های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید :
شرکت معدن کاوان
پل های ارتباطی با شرکت معدن کاوان

تلفکس: 66085508-021
تلفن همراه: 7866004-0990
وبسایت: www.madankavan.com
ایمیل: info@madankavan.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

معدن کاوان، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ ماه پیش به روز شده.

معدن کاوان
معدن کاوان
آگهی: فروش ورمیکولیت کشاورزی معدن کاوان برای گل کاری
معدن کاوان