برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آهنگ پرواز

تور ایتالیا

تور ايتاليا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آهنگ پرواز از سال 1386 و با دریافت مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری و مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری پا به عرصه صنعت گردشگری گذاشت.
فعالیتها: صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی ایران و جهان ،اجرای تورهای گروهی حوزه شنگن بصورت کاملا تخصصی ، اخذ ویزای شنگن، برنامه ریزی و اجرای تورهای بین المللی، فرهنگی، تفریحی سیاحتی، و نمایشگاهی،اخذ ویزای کشورهای مختلف ،صدور بیمه نامه های مسافرتی، ارائه خدمات فرودگاهی و رزرواسیون هتل های مختلف ایران و دیگر نقاط جهان از مهمترین خدمات آهنگ پرواز در عرصه صنعت گردشگری است.
این شرکت با بیش از 13 سال فعالیت خود با بررسی و گزینش بهترین کارگزاران در هر کشور،انتخاب ایرلاین های موفق و بهترین راهنمایان تور در سراسر دنیا می تواند بهترین قیمتها در کنار بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه دهد.
خدمات نوین: مدیریت و کادر اجرایی شرکت آهنگ پرواز با بهره گیری از سالها تجربه در عرصه گردشگری همواره در ارائه خدمات نوین در این عرصه پیشقدم بوده است .
خدمات آنلاین فروش بلیط ،تور و رزرو هتل از جمله خدماتی است که این روزها توسط مراکز گردشگری به مسافران ارائه می شود اما به سبب وجود حجم زیاد اطلاعات ،مسیر ها و ایرلاین های مختلف و تعداد انبوه هتل ها و ارائه متنوع خدمات در هر یک از این مراکز در سراسر دنیا ، نه تنها مسافران و گردشگران را در بهره گیری از ان کمک نکرده بلکه باعث ایجاد نوعی سردرگمی و همچنین پرداخت هزینه های بیشتر برای دریافت خدمات خود نموده است.
استفاده از روش های نوین به همراه بهره گیری از کارشناسان مجرب گردشگری ایده ما در ارائه خدمات بهتر در این راه است. در واقع حذف کارشناسان از سیستم خرید بلیط ،رزرو هتل و دیگر خدمات گردشگری هم می تواند به افزایش هزینه ها منجرشود و هم ازسوی دیگر دریافت خدمات متنوع که هر روز با بخشنامه ها و اطلاعات مختلف دچار تغییر میشود را مختل می کند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آهنگ پرواز، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

آهنگ پرواز
  • تهران، شهرک غرب - بلوار فرحزادی - پایین تر از اریکه ایرانیان - طبقه فوقانی بانک سرمایه
  • 021 2207 4050
  • واتساپ
آهنگ پرواز
آگهی: تور ایتالیا
آهنگ پرواز