برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پایپ ایران

فروش لوله پلی اتیلن سایز 75 میلی متر

فروش لوله پلي اتيلن سايز 75 ميلي متر

لوله پلی اتیلن سایز 75 میلی متر 1/2 _ 2 اینچ :
لوله های پلی اتیلن 75 میلی متر از انواع لوله های پلی اتیلن می باشند که جهت ابرسانی و کشاورزی در کلیه مقاطع صنعتی و آبخیز داری مورد استفاده قرار میگیرند.
لوله های پلی اتیلن 75 میلی متر را می توان در فشار کاری 5بار الی 25 بار تولید نمود. این لوله ها در شاخه های 6 متری و کلاف های 100 و 150 متری تولید می گردند.
شرکت پایپ ایران در صنعت لوله های پلی اتیلن و کاروگیت در حال فعالیت می باشد و یکی از برترین و مدرن ترین های این صنعت است.
از گستردگی و پیشرفت این شرکت ، در سال های اخیر می توان دریافت که چه مسیر موفقیت آمیزی را در پیش گرفته و در راستای رضایتمندی مشتریان تا چه میزان موفق بوده است.
با کیفیت بودن محصولات ، مدرن بودن تجهیزات ، خط تولید و ارائه خدمات در سریع ترین زمان به مشتریان ، از ویژگی هایی است که شرکت پایپ ایران را در صدر صنعت لوله پلی اتیلن از منظر پیمانکاران و مجریان قرار داده است.
پایپ ایران ، بزرگ ترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را متناسب با نوع نیاز شما در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... تولید و ارائه نماید.
جهت تولید ، سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پایپ ایران، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

پایپ ایران
پایپ ایران
آگهی: فروش لوله پلی اتیلن سایز 75 میلی متر
پایپ ایران