برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
bilit1

فروش بلیط هواپیما،قطار،خوردرو

فروش بليط هواپيما،قطار،خوردرو

فروش بلیط هواپیما (پروارزهای داخلی و خارجی ) ارزان آخرین لحظه ای از تمامی ایرلاین ها فقط کافی است مبدأ و مقصد و تا یخ حرکت را به ما اطلاع دهید تا ما مناسب ترین بلیط را برای شما تهیه کنیم.
• پرداخت وام گردشگری تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال ۳۶ ماهه برای عموم
• اخذ ویزای کشورهای مختلف
• اجرای انواع تورهای خارجی و داخلی
تورهای یک‌روزه، داخلی و خارجی از پیش برنامه‌ریزی و در قالب گروه اجرا می‌شوند. اما تورهای اختصاصی با توجه به خواستِ شما طراحی و برنامه‌ریزی می‌شوند و هر روز قابلیت اجرا دارند.
• صدور بلیط پروازهای خارجی
روزانه هزاران مسافر در حال خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی خارجی و هتل با هر مبدا و مقصدی در ایران و یا سراسر دنیا از سایت بلیط ۱هستند ، به دوستان خود درباره سایت بلیط ۱ بگویید تا آنها نیز لذت خرید اینترنتی بلیط هواپیما و هتل را تجربه کنند
خرید بلیط هواپیما - داخلی خارجی چارتر و سیستمی - رزرو هتل آنلاین - بیمه مسافرتی
• صدور بلیط قطار
خرید بلیط قطار‌ دغدغه‌ی بسیاری از کسانی است که برای سفرهای خانوادگی یا کاری، از قطارهای متنوع موجود در حمل و نقل ریلی کشور استفاده می‌کنند. امروزه با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی بلیط قطار، مسافران می‌توانند با مقایسه‌ی قیمت بلیط، ساعت حرکت و نوع قطار، بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کرده و از مجموعه متنوع قطارها شامل قطار رجا، قطار فدک، قطار سفیر، قطار سبز، قطار غزال، قطار بنیاد و دیگر کارگزارن سفر ریلی در ایران بهره ببرند. رزرو بلیط قطار در فصل‌های شلوغ و پرمسافر مانند نوروز و تابستان، مقایسه‌ی قیمت بلیط قطارها، خرید مطمئن بلیط مسیرهای پرسفر مانند تهران، مشهد و اهواز و اطلاع یافتن سریع از پیش‌فروش قطارها به وسیله‌ی ایمیل، تنها بخشی از امتیازات خرید بلیط قطار از سامانه‌ی بلیط ۱است.
• ارائه خدمات CIP و VIP به مسافرین
cipچیست؟ CIP (سی آی پی) مخفف عبارت Commercial Important Person می‌باشد و به افرادی اطلاق می‌شود که از نظر تجاری مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن‌های همایش و … تقریبا یکسان و تفاوت عمده بین این دو در تامین امنیت برای VIP است.در بسیاری مواقع مسافرین برای سفر های خود به دنبال خدمات اختصاصی و راحتی هستند تا بتوانند با کمترین استرس و دغدغه فکری به سفر بروند و برای این منظور فرودگاه‌های مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصی با عنوان CIP نموده‌اند که مسافرین علاقمند به استفاده از این خدمات می‌توانند از قبل آن‌را از آژانس‌های گردشگری تحت قرار داد فرودگاهی خریداری کنند. در این زمینه بلیط ۱ به عنوان یکی از شرکت‌های تحت قرار داد فرودگاهی، خدمات CIP رابه مسافرین ارائه می‌دهد و مسافرین می‌توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز کلاس درخواستی CIP را خریداری می کنند

بلیط1 برای شما بهترین طورهای گردشگری را با ارزان ترین قیمت فراهم می کند
تلفن‌های رزرو تور
۰۲۸۳۳۲۴۴۰۱۱
۰۹۱۹۷۸۰۰۲۵۰
۰۹۱۲۷۸۰۰۲۵۰

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

bilit1، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

bilit1
  • قزوین، قزوین خیابان بوعلی بین چهارراه نادری و نظام وفا روبروی کوچه یاسین شرکت خدمات مسافر
  • 0912 780 0250
bilit1
آگهی: فروش بلیط هواپیما،قطار،خوردرو
bilit1