برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد عزیزی

لوله کاروگیت پلی اتیلن | لوله و اتصالات

لوله كاروگيت پلي اتيلن | لوله و اتصالات

روتنگران بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت پلی اتیلن - لوله و اتصالات - دستگاه جوش پلی اتیلن - فلنج جوشی منهول پلی اتیلن-جوش الکتروفیوژن
لوله کاروگیت پلی اتیلن از سایز 110 تا 800 میلیمتر جهت مصارف فاضلابی تولید می گردد.
جهت دریافت سی دی اموزشی واطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه شود.
قیمت لوله دوجداره سایز 110 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 125 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 160 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 200 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 250 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 315 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 400 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 500 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 600 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 700 میلیمتر - قیمت لوله دوجداره سایز 800 میلیمتر
http://www.rothengaran.com
دستگاه هیدرولیک زاویه زن پلی اتیلن سایز 315-90
دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز1200-710
دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز630-315
دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز500-250
دستگاه جوش پلی اتیلن سایز400-200
دستگاه جوش پلی اتیلن سایز315-90
دستگاه جوش پلی اتیلن سایز 250-90
دستگاه جوش پلی اتیلن سایز 200-63
دستگاه نیمه هیدرولیک گازی 250
دستگاه نیمه هیدرولیک برقی 250
جوش پلی اتیلن سی ان سی 250
دستگاه هیدرولیک زاویه زن پلی اتیلن سایز 315-90
پلی اتیلن ها خانواده‌ای از رزینها می باشند که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن ( C2H4 ) بدست می آیند. از طریق کاتالیست و روش پلیمریزاسیون این ماده می توان خواص مختلفی همچون چگالی ، شاخص جریان مذاب (MFI) ، بلورینگی ، درجه ی شاخه ای و شبکه ای شدن ، وزن مولکولی و توزیع وزن مولکولی را در آنها کنترل کرد. پلیمرهای با وزن مولکولی پائین را به عنوان روان کننده (Lubricant) به کار می برند. پلیمرهای با وزن مولکولی متوسط واکس هایی امتزاج پذیر (مخلوط پذیر) با پارافین می باشند و نهایتا پلیمرهایی با وزن مولکولی بالاتر۶۰۰۰ در صنعت پلاستیک بیشترین حجم مصرف را به خود اختصاص می دهند. سه عامل حیاتی تعیین کننده کیفیت پی اتیلن در ورق های کامپوزیت پرمیوم باند به شرح ذیل می باشد:

چگالی
همان طور که قبلا اشاره شد چگالی انواع پلی اتیلن ها در محدودهء ۰/۹۱۰ تا ۰/۹۶۵ دارد و علت اینکه آن را تا سه رقم اعشار ذکر می کنند این است که ۰/۰۰۳ تغییر در چگالی باعث تغییر قابل توجه ای در ویژگی ها می شود. به طور کلی با افزایش چگالی ، خطی بودن ، سفتی ، دمای نرم شدن ، شکنندگی و تمایل به ترک برداشتن افزایش می یابد که این میزان چگالی در پلی اتیلن های ورق های کامپوزیت پرمیوم باند در حد مطلوبی (بین ۰٫۹۱ و ۰٫۹۳) می باشد..

MFI:Melt Flow Index – نمایه مذاب یا شاخص جریان مذاب
کاربردی ترین نشانه ی ارتباط دهندهء ویژگی های پلی اتیلن به متوسط وزن مولکولی است. نمایهء مذاب وزن (گرم) پلی اتیلنی است که در عرض ده دقیقه از میان یک روزنه ی ثابت در دمای ۱۹۰ درجه سانتیگراد بیرون می آید و این در حالی است که وزنه ی استانداردی بر روی پیستون محفظه ی رانش که حاوی سه گرم پلی اتیلن است ، قرار دارد. نمایه ی مذاب تا حدودی (اما نه دقیق ) نسبت معکوس با گرانروی مذاب دارد. بنابر این با افزایش وزن مولکولی متوسط ، کاهش می یابد. نمایه ی مذاب بیشتر ، نشان دهنده ی روانی بیشتر در دماهای فرآورش است. این نماد در اصل برای نشان دادن ویژگی های سیلانی (روانی) به عنوان معیاری از قابلیت اکسترود شدن است. به طور کلی با افزایش نمایه ی مذاب ، استحکام کششی ، مقاومت پارگی ، دمای نرم شدن و چقرمگی پلی اتیلن کاهش می یابد و این شاخص در ورقهای کامپوزیت پرمیوم باند بین ۰/۴ الی ۰/۶ محاسبه میگردد.

توزیع وزن مولکولی
توزیع وزن مولکولی (Mw/Mn) نیز اثر بارزی بر روی ویژگیها دارد. با افزایش نسبت Mw/Mn استحکام کششی ، دمای نرم شدن کاهش می یابد و شکنندگی و تمایل به ترک برداشتن افزایش می یابد و این نسبت در ورقهای کامپوزیت پرمیوم باند در حد مطلوبی می باشد.

شایان ذکر است این شاخص های حیاتی تعیین کننده کیفیت پلی اتیلن در مجهزترین آزمایشگاه خاور میانه و توسط دستگاه های استاندارد در کارخانه تولید ورق های کامپوزیت پرمیوم باند برآورد گردیده و از این رو ما مفتخریم که اعلام نمائیم کیفیت مواد اولیه مصرفی جهت فرآیند آماده سازی پلی اتیلن از نوع مرغوب می باشد که توسط تست های متفاوت در حین پروسه کنترل و کیفیت این امر به اثبات رسیده است.

نمونه های پلی اتیلن ارسالی در دو رنگ سبز از نوع مواد تشکیل دهنده مرغوب و رنگ مشکی از نوع مواد بازیافتی و دارای ناخالصی جهت مقایسه میباشد. جهت مقایسه می توان پس از چند بار خم کردن پلی اتیلن ها به تفاوت میزان استقامت کششی و اسقامت خمشی در هر دو نمونه پی برد.
دستگاه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد عزیزی، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ روز پیش به روز شده.

محمد عزیزی
محمد عزیزی
آگهی: لوله کاروگیت پلی اتیلن | لوله و اتصالات
محمد عزیزی