برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رایان سازه

شرکت مهندسین مشاور

شركت مهندسين مشاور

شرکت مهندسین مشاور

فواید استفاده از مهندسین مشاور در شرکت مهندسین مشاور برای پروژه ها

خدمات مشاوره ای که شرکت مهندسین مشاور ارائه می دهد عبارتند از مشاوره بطور پیوسته یا مشاوره برای انجام یک پروژه و یا هر مسائل خاصی دیگر در این رابطه می باشد.

خدمات مشاوره ای در شرکت مهندسین مشاوره ممکن است به مدیریت، تولید، بازرسی، آزمایش و یا کنترل کیفیت مربوط باشند.

تثبیت کردن روند سرمایه گذاری و روند کاری و مطالعاتی که عبارتند از بررسی مسائل اقتصادی، بررسی منابع تامین مالی، برررسی منابع تامین آب و بررسی کارهای مشابه می باشد.
تعیین خط مشی های اصلی و امکانات اجرا شدن یک پروژه که شامل طراحی پروژه ، انتخاب سایت، و تقسیم کردن کارهای اجرایی پروژه و همچنین تجزیه و تحلیل های لازم برای شناسایی و ارزیابی پروژه می باشد.
تعیین نکردن تغییر در روند ها، بهره برداری های لازم برای اجرای موفقیت آمیز پروژه هایی که عبارتند از مسائل اداری، ماشین آلات طرح، سیاست های بازاریابی، سیستم حسابداری و مدیریت، منابع نیروی انسانی و آموزش های ضروری می باشد.


شرح وظایف مهندسی مشاور در شرکت مهندسین مشاور
بر اساس بیانیه فدارسیون بین المللی و متمرکز بر صنعت ساخت و سازخدمات و ظایف قابل ارائه یک مهندس مشاور در شرکت مهندسین مشاور عبارتند از بازرسی و نظارت ، گزارش دهی ، طراحی تفصیلی ، تهیه مدارک پیمان و هماهنگی قرار دادها ، خدمات حین ساخت و تحویل خروجی های پروژه می باشد.ارائه خدماتی که مهندس مشاور در شرکت مهندسین مشاور ارائه می دهد باید صادقانه باشد .و در نهایت باید کارهای مهندس مشاور در شرکت مهندسین مشاور از سوی کار فرمای مربوطه صورت بگیرد.
مهندسین مشاور رایان سازه به پشتوانه دانش و تجربه جمعی از مهندسین ،اساتید و صاحب نظران فعال در صنعت ساختمان با هدف طراحی /اجرا/نظارت و ارائه کلیه خدمات مهندسی تاسیس گردیده است تا پاسخگوی نیاز روزافزون پروژه های عمرانی و ساخت و سازهای اصولی درراستای بهینه سازی زندگی شهری باشد.
فعالیت این شرکت انجام خدمات فنی،مهندسی ،مشاوره ایی، پژوهشی و اجرایی در کلیه امور ساخت و سازمی باشد.
هدف کلان ما برپایه تنوع بخشی و بهینه سازی در اصول طراحی و اجرایی در صنعت ساختمان با متد جهانی است.

دفتر مرکزی: تهران بالاتر از پل سید خندان . نبش کوچه ذکایی . پلاک 56 . واحد 1
همراه : 09123269301
تلفن: 02122877248

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رایان سازه، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

رایان سازه
  • تهران، تهران بالاتر از پل سید خندان . نبش کوچه ذکایی . پلاک 56 . واحد 1
  • 021 2287 7248
رایان سازه
آگهی: شرکت مهندسین مشاور
رایان سازه