برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
دارالترجمه طلایی خزر

ترجمه انواع متون به زبان های زنده دنیا

ترجمه انواع متون به زبان هاي زنده دنيا

دارالترجمه طلایی خزر علاوه بر پشتیبانی ارائه خدمات ترجمه ی زبان انگلیسی در زمینه ترجمه زبان های فرانسه، عربی، روسی، چینی، ترکی، آلمانی، اسپانیایی ، ایتالیای، کردی، عربی و …نیز فعالیت ویژه ای دارد.

زبان فرانسه زبان مادری بیش از صد میلیون نفر در جهان است و از این نظر حائز اهمیت است ، این زبان در کشورهای فرانسه، کانادا، بلژیک و سوئیس و بخش هایی از دیگر نواحی جهان تکلم می شود.

زبان عربی، زبان قرآن، زبان رسمی 25 کشور و زبان مادری حدود سیصد میلیون نفر است. این زبان در کشور عزیزمان ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

حدود 150 میلیون نفر در جهان نیز دارای زبان مادری روسی هستند. این زبان در کشور روسیه و برخی کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق صحبت می گردد.

آلمان، اتریش، لیختن اشتاین زبان آلمانی تکلم می کنند و حدود 100 میلیون نفر در جهان زبان مادریشان زبان آلمانی است. همچنین آلمانی زبان علم و فنّاوری در دنیا محسوب می گردد و بسیاری از دستگاههای مهم و قطعات آنها ساخت آلمان هستند.

حدود یک پنجم مردم جهان زبان مادریشان چینی است، این زبان یکی از زبانهای دشوار و البته بسیار پرکاربرد به حساب می آید چرا که جمعیت قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

زبان ترکی به دو شاخۀ ترکی آذربایجانی و ترکی استانبولی تقسیم می شود که در خور اهمیت است.

زبان اسپانیایی زبان دوم ایالات متحده است و حدود 450 میلیون نفر در جهان زبان مادری اسپانیایی دارند. اسپانیا، مکزیک، کلمبیا، آرژانتین، ونزوئلا، شیلی و چند کشور دیگر به این زبان تکلم می کنند.


موسسه علمی و پژوهشی طلایی خزر به عنوان یک مرکز پیشرو ارائه خدمات ترجمه در ایران ، با یاری خداوند متعال با پشتیانی بیش از 10 زبان زنده دنیا : ایتالیایی، چینی، فرانسوی، روسی، ترکی آذربایجانی، آلمانی، ترکی استانبولی، کردی، عربی، سوئدی، ارمنی همکاری با مترجمین سراسر کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی در حوزه ترجمه می‌باشد.

آدرس : بابلسر – میدان شهربانی - خیابان شریفی – مجتمع تجاری نیکان – روبروی سازمان تبلیغات اسلامی - طبقه دوم جنوبی

Tel: 01135331049 – 09338393740
Email: KhazarGolden@yahoo.com
Web: www.KhazarGolden.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

دارالترجمه طلایی خزر، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

دارالترجمه طلایی خزر
دارالترجمه طلایی خزر
آگهی: ترجمه انواع متون به زبان های زنده دنیا
دارالترجمه طلایی خزر