برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
F_Fakourian

طراحی و اجرای کلیه پروژه های ساختمانی و محوطه سازی

طراحي و اجراي كليه پروژه هاي ساختماني و محوطه سازي

گروه مهندسین مان.ساخت.مان در نظر دارد تا با ارائه خدمات مهندسی و معماری با نازلترین قیمت و کوتاهترین بازه زمانی در بالا بردن سطح کیفی ساختمان سازی فعالیت نماید.
پروانه پایه 2 نظارت، اجرا و طراحی سازمان نظام مهندسی ساختمان و بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی داخلی، محوطه سازی، طراحی و اجرای فاز یک و دو معماری در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، درمانی و غیره تنها گوشه ای از دستاوردهای اعضا در این گروه می باشد.
ارائه نمونه های اجرا شده توسط این گروه در زمینه های طراحی و اجرای فاز یک و دو معماری(پلان، نما، محوطه سازی و...)؛نقشه های شهرداری(ساختمان های مسکونی، تجاری ، اداری...)، طراحی دکوراسیون( شامل: کابینت، کمد، شلف،مبلمان ...) طراحی محوطه سازی(شامل: روف گاردن،محوطه سازی ورودی ساختمان،بالکن های سبز، ساختمان های تراس بندی شده...) انجام می پذیرد. طراحی سه بعدی مجموعه های معماری و رندرهای حرفه ای از ساختمان های طراحی شده و شرکت در مسابقات معماری نیز از جمله فعالیت های جانبی این گروه می باشد.
امید است تعامل هرچه بیشتر با صاحبان مشاغل ساختمانی زمینه ارتقاء کیفی و کمی خدمات مهندسی مربوط به محیط های انسانی را فراهم آورد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

F_Fakourian، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

F_Fakourian
F_Fakourian
آگهی: طراحی و اجرای کلیه پروژه های ساختمانی و محوطه سازی
F_Fakourian