برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
زیوران

فروش عمده بدلیجات چینی با برند شوپینگ

فروش عمده بدليجات چيني با برند شوپينگ

فروش عمده تمامی محصولات بدلیجات چینی شوپینگ در زیوران
شوپینگ شرکتی چینی است که در سال 1991 با هدف تولید انواع بدلیجات و اکسسوری تاسیس شده است. در قسمت بدلیجات و تزیینات و جواهرات شوپینگ جزء برندهای برتر در چین می باشد که توانسته در طراحی و جذابیت مدلها و کیفیت عالی اجناس از رقیبان خود بسیار پیشی بگیرد.
بدلیجات چینی برند شوپینگ دارای محصولاتی مشابه طلا بوده و کارهای مجلسی و ظریف ارائه می دهد. بدلیجات چینی برند شوپینگ از ماده ی مس ساخته می شود و روی آن روکشی از آب طلا داده می شود تا درخشندگی لازم در این بدلیجات ایجاد شود. زیوران که فروش عمده بدلیجات چینی با برندهای متنوع را انجام می دهد، بدلیجات شوپینگ را به خاطر کیفیت بالا و تنوع مدل به صورت تخصصی به فروش عمده می رساند.
فروش عمده بدلیجات چینی در انواع متنوعی منجمله انگشتر، دستبند ، نیم ست و سرویس ، پابند ، زنجیر، گوشواره با برند شوپینگ که جزء با کیفیت ترین بدلیجات چینی عمده است در زیوران به فروش گذاشته می شود.
فروش عمده بدلیجات چینی به نحوی که هم سلیقه ی متنوع مشتریان مصرف کننده و هم نیازهای مغازه داران بدلیجات را تامین کند، از طریق فروشگاه عمده بدلیجات چینی زیوران مقدور بوده و راهی برای کسب حداکثر سود ممکن برای خریداران بدلیجات عمده چینی است، چرا که تنوع در عین کیفیت را فقط می توان در بدلیجات عمده شوپینگ زیوران پیدا کرد.
فروش عمده بدلیجات چینی شوپینگ از طریق سایت های زیوران و شبکه های اجتماعی امکانپذیر است:
www.zivaran.com
www.zivaran.ir

راههای ارتباطی با ما
کانال تلگرام: telegram.me/zivaran11
اینستاگرام : zivaran11
تماس: ۰۲۱۴۴۰۵۱۶۲۰ -۰۹۱۲۸۹۵۵۳۴۵
‏telegram.me/zivaran
آدرس دفتر پخش : تهران، اتوبان ستاری، ابتدای بلوارفردوس شرق، پلاک۴۳۸(ساختمان پارسا)، واحد۱۲

کلمات کلیدی: فروش عمده بدلیجات چینی ، فروش عمده بدلیجات ، فروش بدلیجات عمده ، عمده فروشی بدلیجات ، عمده فروش بدلیجات ، بدلیجات فروش عمده ، قیمت فروش عمده بدلیجات ، بدلیجات عمده ارزان ، فروش عمده بدلیجات استیل ، خرید عمده بدلیجات ، خرید بدلیجات عمده ، بدلیجات عمده ، عمده بدلیجات

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

زیوران، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

زیوران
زیوران
آگهی: فروش عمده بدلیجات چینی با برند شوپینگ
زیوران