برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس داود آقاجانپور

آسیاب کمپکت CMS اتریش - ماشین آلات آرد اتریشی

آسياب كمپكت CMS اتريش - ماشين آلات آرد اتريشي

سیستم آسیاب آرد کمپکت CMS اتریش (ماشین آلات خط تولید آرد اتریشی)

شرکت CMS Milling اتریش ابداع کننده نوع برتری از ماشین آلات خط تولید آرد در جهان میباشد که از نظر فشردگی و کارآیی کاملا برتر بوده و اختراعی ویژه در صنعت آسیاب آرد در جهان محسوب می شود.
این سیستم ها بصورت نصب شده در کانتینرهای 20 فوتی بوده و بصورت کاملا پیش راه اندازی شده و تست شده، در کشور اتریش بسته بندی شده و به کشور مقصد حمل می شوند. یک ساختمان افقی ساده و یا یک سوله کوچک برای نصب این تجهیزات کافی است.
عدم نیاز به ساختمان طبقاتی، سرعت نصب و راه اندازی، عدم نیاز به نیروی کار زیاد، سیستم اتوماتیک و کیفیت اتریشی از مزایای این سیستم می باشند.
برخلاف سایر برندهای آسیاب کمپکت که بازدهی کارخانجات سنتی را ندارند، این سیستم به دلیل دارا بودن تکنولوژی آسیاب کاملا متفاوت و منحصر بفرد در جهان، بازدهی و درصد استخراج بیشتر از کارخانجات آرد سنتی داشته و کیفیت آرد تولیدی آن نیز بسیار بهتر از آرد معمولی است. آرد حاصل از این آسیاب (بدلیل تکنیک متفاوت خردایش و فعل و انفعالات خاص) ماندگاری بسیار بیشتر از آردهای معمولی داشته و تا نه ماه قابل نگهداری است.
به دلیل سیستم خاص بوجاری، پوست کنی و آسیاب، مواد مغذی آرد تولیدی سیستم کمپکت سی ام اس نیز بیشتر از آرد معمولی است.
سیستم آسیاب سی ام اس تنها آسیابی است در جهان که قابلیت تولید انواع آرد گندم، جو، ذرت و برنج را با همان ماشین آلات داشته و تغییر از یک محصول به محصول دیگر فقط دو ساعت زمان می برد! این به معنی امکان تولید آرد گندم در شیفت صبح و مثلا آرد جو در شیفت عصر میباشد!
همچنین این شرکت تنها شرکتی در جهان است که آسیابها را قبل از ارسال به کشور مقصد، در اتریش تست و راه اندازی و تنطیم نموده و آماده کلید زنی به مشتری تحویل میدهد. در نتیجه بر خلاف آسیاب های سنتی و همچنین کمپکت متفرقه، که نیاز به عملیات راه اندازی طولانی و نگهداری و تنطیمات پیچیده دارند، سیستم CMS در اتریش کاملا راه اندازی و تست شده و به مرحله تولید آرد رسیده و سپس تحویل مشتری میگردد.
کلیه تجهیزات مکانیکی و الکتریکی و الکترونیکی در قالب این کانتینرها جاسازی شده و هیچگونه نیازی به عملیات نصب و راه اندازی نمی باشد.
سیستم بصورت ماژولار بوده و جهت کاهش یا افزایش ظرفیت، فقط تعداد کانتینرها کم و زیاد می شود.
در صورت نیاز به جابجایی کارخانه از شهری به شهر دیگر، کانتینر ها به آسانی بوسیله کامیون قابل حمل و راه اندازی مجدد است.
بهترین گارانتی برای مشتریان این سیستم این است که شرکت سازنده از همین تجهیزات خود برای تولید آرد ارگانیک در بازار رقابتی اتریش استفاده می نماید و علاوه بر ساخت ماشین آلات، پیشه آسیابانی خود را که در این شرکت خانوادگی، بیش از 200 سال قدمت دارد حفظ نموده است. ماشین آلات سی ام اس اتریش بهترین آرد ارگانیک جهان را برای نانوایی ها و شیرینی پزیهای شهر وین و سایر شهرهای اتریش تأمین می نماید.

جهت اطلاعات بیشتر به بخش فارسی وبسایت www.cms-milling.com مراجعه فرمایید.

جهت مشاهده ویدئوی آسیاب کمپکت سی ام اس با زیرنویس فارسی، با لینکهای زیر مراجعه فرمایید:

http://www.aparat.com/v/HtQAb

http://www.aparat.com/v/639Ze

اخبار شرکت مهندسی برق لاوان الکترونیک: سفر مدیران سی ام اس اتریش به ایران:
http://lavanelectronic.com/news_fa.html



شرکت مهندسی برق لاوان الکترونیک - نماینده رسمی شرکت CMS اتریش در ایران
www.Lavanelectronic.com
lavanelectronic@gmail.com
شماره تماس: 09121170160 (وایبر)
004368864695953


Davood Aghajanpour

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس داود آقاجانپور، از ۱۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

مهندس داود آقاجانپور
مهندس داود آقاجانپور
آگهی: آسیاب کمپکت CMS اتریش - ماشین آلات آرد اتریشی
مهندس داود آقاجانپور