برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رایان پرس

پرس پانچ سی ان سی

پرس پانچ سي ان سي

دستگاه پرس پانچ سی ان سی(CNC TURRET PUNCH PRESS ) یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در صنعت ورق کاری دنیا می باشد که به راحتی می تواند کلیه امور پانچ کاری و فرم دهی که در گذشته با چندین دستگاه پرس و تعداد زیادی قالب انجام میشد را به راحتی در یک واحد کاری و تنها با استفاده ازیک اوپراتور انجام دهد که این امر گامی موثر در رسیدن به دقت و کیفیت بسیار بالاو کاهش هزینه برای تولید کنندگان می باشد.
همچنین ازدستگاه پانچ پرس سی ان سی می توان برای نمونه سازی که عمدتا هزینه بسیار بالایی برای تولید کنندگان در گذشته داشت استفاده کرد و به راحتی طراحی محصولات تولید را تغییر داد وسبد محصولات را افزایش داد.
ازدیگر مزایای پانچ پرس سی ان سی (CNC TURRET PUNCH PRESS ) تنوع در سوراخ کار و فرم دهی در سایز های مختلف و همچنین متریال های مختلف فلزی و غیر فلزی در ضخامت های مختلف می باشد .
دستگاه پانچ پرس سی ان سی (CNC TURRET PUNCH PRESS ) در صنایع لوازم خانگی ،تابلو سازی ، تهویه، سیستم های آشپز خانه صنعتی و یخچال های صنعتی و فروشگاهی ، ساخت راک و جعبه سازی فلزی ، صنایع مخابراتی ،کامپیوتروصنایع الکترونیک .....کابرد دارد.
تایلیفت یکی ازشرکت‌های پیشرو تایوان در امر ساخت ماشین آلات ودستگاه های صنعت ورق کاری (Sheet Metal Working Machines) است. این شرکت به عنوان یکی از بهترین تأمین‌کنندگان ماشین‌آلات صنعتی در آسیا، برای خود نام و نشانی کسب کرده‌ است. شرکت تایلیفت طیف گسترده‌ای از دستگاه های پانچ پرس سی ان سی از جمله مدل مکانیکی CP، مدل هیدرولیک HP، مدل HPS سروو هیدرولیک و مدل چندکاره MAX. تولید میکند.پرس‌ های پانچ شرکت تایلیفت، دستگاهی ایده‌آل برای ساخت برخی محصولات مانند انکلوژرهای سروِرها، تابلوهای برق و بخش‌های مورد استفاده در تجهیزات هوانوردی هستند.تایلیفت برای اطمینان از حداکثر کیفیت در محصولات و وجود بالاترین سطح ایمنی در ماشین‌آلات خود، تمام رویه‌های خود را طبق ایزو ۹۰۰۱ و استاندارد اروپا (CE) اجراء می‌کند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رایان پرس، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

رایان پرس
رایان پرس
آگهی: پرس پانچ سی ان سی
رایان پرس