برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کاظمی

قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی

قطعات يدكي ماشين آلات راهسازي و معدني

شرکت ایران کوماتسو
تامین کننده قطعات ITR ایتالیا در ایران
در سال 1366 فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی کوماتسو ، کاترپیلار و کامینز آغاز نمود. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد.
علاوه بر قطعات فوق ، به دلیل برخورداری از انبارهای وسیع در ایران و دوبی ، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.
ارائه محصولاتی با کیفیت و به کار بستن برنامه های مشتری مدار و روشهای مدیریت پیشرفته از اهداف اولیه ماست. ایجاد سیستم توزیع محصول کارآمد ، حمایت از تولید کنندگان و تامین کنندگان به منظور رقابت در قیمت و ارائه خدمات پس از فروش بهتر از اهداف بلند مدت مجموعه است.

ما همیشه در حال توسعه فعالیت های خود در سراسر جهان هستیم لذا با تاسیس شعبه های مختلف سعی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان و واردات کالا از منابع مختلف نموده ایم.

شرکت ایران کوماتسو با بهره گیری از کادری مجرب و شایسته در بخشهای فروش ، حسابداری و بازرگانی خارجی قادر به ازائه خدمات زیر می باشد :

واردات کالا از مبدا تا مقصد بصورت صد در صد تضمینی
صادرات کالا و تحویل سریع آن به مشتری
خرید بصورت مشارکت با مشتری ها
ما از بازدید تمام شرکت های داخلی و خارجی از شرکت و تسهیلات ویژه خود به منظور مذاکره و توسعه فعالیت های تجاری استقبال می کنیم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کاظمی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

کاظمی
  • تهران، تهران-45 متری زرند نبش خیابان دانشگاه هوایی پلاک 263
  • 02154614
کاظمی
آگهی: قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی
کاظمی