برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
صنعت هامون

تولید و فروش کربنات روی

توليد و فروش كربنات روي

صنعت هامون تولیدکننده انواع مواد شیمیایی آماده فروش کربنات روی با خلوص 51% جهت تامین نیاز صنعتگران مرتبط میباشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.hamunco.com مراجعه فرمایید.
کربنات روی (Zinc Carbonate) ماده ای به رنگ سفید است که با فرمول شییمیایی ZnCO3 نمایش داده می شود.کربنات روی به آرامی در سولفوریک اسید رقیق حل شده و تولید سولفات روی و گاز دی اکسید کربن می نماید ولی در آب نامحلول است.

ازجمله کاربردهای کربنات روی میتوان به استفاده به عنوان پوشش محافظتی آهن و شمش روی،ساخت برخی وسایل الکترونیکی به عنوان رسانا،تولید پیگمنت ها و رنگ،
تولید باتری، مانیتور ها و لامپ های روشنایی،تولید کود کشاورزی و تامین کننده ی طولانی مدت روی برای گیاهان،داروسازی و تولید قرص های حاوی روی،حفاری چاه های عمیق و بسیار عمیق و حفر چاه های نفت،تولید استات روی، سیترات روی، نیترات روی اگزالات روی و …تولید کاتالیست های شیمیایی نام برد.

روه صنعتی هامون با بیش از 20 سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی نظیر سولفات ها، کربنات ها، کلرید ها، نیترات ها، اکسید های فلزی، تولید شمش روی، مس و کبالت، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی، ساخت ماشین آلات صنعتی، کوره های دوار، بگ فیلتر و انواع سیستم های غبار گیر ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران و تولید کنندگان داخلی و خارجی می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

صنعت هامون، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

صنعت هامون
صنعت هامون
آگهی: تولید و فروش کربنات روی
صنعت هامون