برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
توان برق ایران

مقابله با نوسانات برق شهر با تنظیم کننده

مقابله با نوسانات برق شهر با تنظيم كننده

توان برق ایران وارد کننده و مرکز پخش انواع استابلایزرهای توان بالا Matsushita Stavol و استابلایزر های توان پایین بوده و با چندین سال تجریه در زمینه تامین تجهیزات تنظیم کننده تثبیت کننده ولتاژ برق شهر ، آمادگی خود را برای ارائه این محصولات بسته به نیاز شما اعلام می دارد.
همچنین می توانید کاتالوگ این محصولات به همراه تصاویر و جدول مدلهای موجود و مشخصات فنی این استابلایزر ها را از وبسایت ما به آدرس www.eGet.ir و یا آدرس دقیق تر http://eGet.mihanblog.com/post/22 دانلود نمائید .
در صورتی که به دنبال سایر محصولات استابیلایزر های دیگر ما نظیر گلد استار LG Goldstar ، امرسان Emersun ، استابلایزرهای دلتا Delta ، استابلایزر های مگا مداوم ، استابلایزرهای فاراتل و یا استابلایزرهای امگا Omega که دارای توان و آمپراژ پایین تری بوده و برای دستگاه های کوچکتر نظیر دستگاه های خانگی و اداری (کولر گازی ، یخچال ، فریزر ، سرور های کامپیوتری ، رایانه های شخصی PC و هر دستگاه دیگر) مورد استفاده قرار می گیرند می گردید به این قسمت از سایت ما به آدرس http://eGet.mihanblog.com/post/1 مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

تحقیقات انجام شده روی لوازم برقی نشان می دهد که ضعف و نوسانات برق شهر عامل خرابی و از کار افتادگی وسایل برقی مخصوصا دستگاه های حساس می باشد. بنابراین جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و صرف هزینه های هنگفت تعمیرات و اتلاف برق بهترین راه استفاده از دستگاه های استابلایزر می باشد;

موارد مصرفی:
توجه:این دستگاه ها برای هر وسیله برقی و الکترونیکی که نوسانات برق و افت ولتاژ احتمال خرابی دستگاه موجب خسارات مالی ، جانی و اتلاف وقت می شود کاربرد دارد و منحصر به دستگاه های نامرده نمی شود.

1- دستگاه های صنعتی مانند CNC کوانتومتر دستگاه های چاپ و بسته بندی خط های تولید و آسانسورها
2- محیط های بیمارستان ( مانند دستگاه های سی تی اسکن MRI رادیولوژی سونو گرافی انژیوگرافی پزشکی هسته ای دندان پزشکی محیط های آزمایشگاهی و اتاق های عمل
3- مصارف نظامی
4- آپارتمان های مسکونی واداری به صورت مجزا و یا کل آپارتمان

مکانیزم عملکرد
دستگاه های استابلایزر جهت تثبیت و تنظیم ولتاژ ، مورد استفاده قرار میگیرد.
این گروه از استابلایزر ها بر اساس تغییر تعداد دور سیم پیچ بر روی هسته های حلقوی و استوانه ای عملیات اصلاح را انجام می دهند.دستاوردهای همچون پیوستگی خطی و سینوسی کامل بودن و هماهنگی فازها جزء خصوصیات این دستگاه ها می باشد.
مکانیزم کنترل در این دستگاهها در یک نوع دیجیتال می باشد بالا بودن توان ، راندمان ، دقت و کیفیت کنترل شده. ولتاژ خروجی جزو خصوصیات مهم این دستگاه هاست.
استابلایزر ولتاژ سری STB در هر فاز دارای یک الکترو موتور Dc Servo Motor هستند که بر روی ترانس متغیر Variable Transformer Or Variac مونتاژ شده است.
با افزایش یا کاهش تعداد دور سیم پیچ بوسیله بازوی متحرک سرو موتور میزان القای ترانس و در نتیجه ولتاژ افزایش یا کاهش می یابد .سیم پیچ های اولیه ترانس بوک بست buck/boost پیش بینی شده توسط واریابل تغذیه می شود و سیم پیچ ثانویه آن به طور سری بین بازو و منبع انرژی متصل می باشد ، به طوری که ولتاژ نیاز برای شبکه را اضافه یا کم می کند.
یک مدار کنترل الکترونیکی به طور مداوم ولتاژ خروجی دستگاه را کنترل کرده و آن را با یک مقدار ثابت مرجع (مثلا 220 ولت) مقایسه می کند.در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ از میزان تعیین شده فرمان حرکت به سرو موتور بازوی ذغال بر روی ترانس متغیر یا واریاک ارسال می شود تا زمانیکه ولتاژ به محدوده مجاز برسد ، سپس موتور و بازوی ذغال تا فرمان بعد ناشی از تغییر ولتاژ ثابت می ماند.
این روش اصلاح ولتاژ هیچگونه تداخل با هارمونیکی تولید نکرده و هیچ امواجی را در منبع برق ورودی ندارد.حرکت بازوی ذغال سرو موتور بسیار سریع و با کنترل دقیق ولتاژ لحظه ای over shoot را حذف یا بسیار کاهش می دهد.
کنترل ولتاژ در خروجی می تواند تغییرات ولتاژ ناشی از افزایش یا کاهش جریان بار مصرفی را نیز پوشش دهد.
ولتاژ متناسب ثبت شده به صورت پیوسته توسط یک تقویت کننده آنالوگ پرسرعت نمونه برداری می شود وبا یک مرجع بسیار ثابت ولتاژ مستقیم Dc. Reference مقایسه می شود میزان تفاوت ولتاژ ورودی و خروجی به سیستم کنترل سرو موتور ارسال می گردد.سرووموتور با سرعت بالا و مطمئن برای جبران ولتاژ استارت می شود و محل بازوی ذغال را تا رسیدن به نقطه مطلوب تغییر می دهد.

مزیت های دستگاه:
1- قابلیت کنترل میکروپروسوری هر فاز به صورت مجزا به وسیله سه سروو موتور
2- دامنه اصلاح ولتاژبسیار بالا از حداقل 280 و حداکثر 450 ولت
3- ولتاژ خروجی کاملا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

توان برق ایران، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۶ روز پیش به روز شده.

توان برق ایران
توان برق ایران
آگهی: مقابله با نوسانات برق شهر با تنظیم کننده
توان برق ایران