برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسینی

سرویس و تعمیر کولر چهار راه ولیعصر

سرويس و تعمير كولر چهار راه وليعصر

سرویس و تعمیر کولر چهار راه ولیعصر
سرویس و تعمیر کولر آبی چهار راه ولیعصر , میدان ولیعصر , پل کالج , امیراکرم و محدوده اطراف, بدون تعطیلی
09129242783
تعویض پوشال , راه اندازی, روغن کاری , نظافت و سرویس کولر آبی
عیب یابی و تعمیر کولر آبی, تعویض و تعمیر پمپ آب کولر , دینام , پوشال , برزنت, کفی کولر , شناور , سایبان کولر , شیر شلنگ و کلیه قطعات کولر آبی.
در بخش تعمیر و سرویس کولر بلوار فردوس بایستی به این مساله توجه نمود که اکثر خرابیها در ماه اول و دوم کارکرد کولر پیش خواهد آمد , چرا که بیش از نیمی از خرابیهای کولر آبی مربوط به گیرپاژ موتور کولر بوده و مابقی مربوط به از کار افتادن پمپ , تعویض یاتاقان کولر و دیگر موارد میباشد . از همین رو به شما توصیه میشود که پس از سرویس اولیه کولر آبی در آغاز فصل مجددا پس از یکی دو هفته به سراغ کولر رفته و روغن کاری مجدد همراه با چک کردن سایر قطعات کولر انجام شود.
در هنگام سرویس کولر آبی پس از شستشو و روغنکاری کولر باید به کارکرد قطعاتی مانند پمپ و موتور کولر دقت ویژه ای نمود.

بیشتر قطعات کولر آبی غیرقابل تعمیر و تعویضی هستند و یا ارزش تعمیر کردن ندارند.

شناور , برزنت , لوله های آبرسانی , کفی کولر , حلزونی , یاتاقان و شفت از قطعاتی در کولر آبی هستند که در موقع سرویس کولر باید بررسی شوند.
شناور کولر وظیفه تنظیم آب ورودی به کولر را دارد ,کم شدن میزان آب کولر باعث خشک شدن پوشالها و کاهش خنک کردن کولر شده و در آن خلل بوجود می آورد.

افزایش خروجی شناور نیز باعث سرریز شدن آب از کف کولر و هدر رفت آن میشود. خرابی برزنت نیز موجب هدر رفت باد تولید شده میشود و باد کولر ضعیف میشود. سوراخ بودن کفی کولر نیز باعث خارج شدن آب از کولر و از کار انداختن پمپ و باد گرم میشود.

بهتر است در راه اندازی و سرویس اولیه , سرویسکار کولر تا حد زیادی جلوی این مشکلات را گرفته و قطعات خراب و نیمه خراب را درست کند تا در طول فصل مشکلات و خسارات بیشتر پیش نیاید.

شستشوی کف کولر و تمیز کردن و غبار روبی از تمام قطعات درگیر کولر در کارکرد و بهروری کولر بسیار موثر بوده و علاوه بر خنک کردن بهتر محیط در کاهش هزینه و مصرف برق فاکتور مهمی میباشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسینی، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

حسینی
حسینی
آگهی: سرویس و تعمیر کولر چهار راه ولیعصر
حسینی