برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ali nejati

فروش شیر و دوغ شتر کلی و جزئی

فروش شير و دوغ شتر كلي و جزئي

شیر شتر: پروبیوتیک های موجود در شیر شتر نیز باکتریهای مفید روده را تقویت کرده و سلامتی آنها را تضمین می کند. ویتامین ها ومواد معدنی از جمله کلسیم بالای موجود در شیر شتر تاثیر بسزایی دردردهای مفاصل، افزایش قد، استحکام استخوان ها، ناخن ها، مو و دندان ها دارد. پوکی استخوان نیز بیماری شایعی است که در اثرکمبود کلسیم به وجود می آید. اغلب کسانی که نسبت به رژیم غذایی خود بسیار حساس هستند از این مساله غافل میشوند و به کمبود کلسیم دچار میشوند. شیر شتر با میزان کلسیم بالا و چربی کم این نیاز را به خوبی برآورده میسازد. همچنین قابل ذکر است که بدلیل چربی کم و کلسیم فراوان، ویتامینها و مواد معدنی طبیعی موجود در شیر شتر، این شیر بهترین انتخاب در رژیم غذایی مادران باردار است. تحقیقاتی در دست انجام است که آثار مفید شیر شتر را بر روی بیمارانی که مبتلا به ضعف سیستم ایمنی،هپاتیت، پروستات، رماتیسم و بیماریهای مربوط به کهولت سن هستند تایید میکند و نشان میدهد که شیر شتر کارایی سیستم ایمنی بدن را افزایش میدهد. شیر شتر می تواند با تسریع در حذف اسکب از ناحیه سوختگی در ترمیم زخم سوختگی و سایر زخمها موثر باشد.
دوغ شتر: از خواص بارز دوغ شتر می‌توان به انرژی‌زا بودن و خاصیت لاغرکنندگی آن اشاره نمود. به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی پروتیین های شبیه انسولین باعث کنترل قند خون در افراد دیابتی می شود تقویت کننده دستگاه تنفسی و جلوگیری از اثرات مخرب آلودگی هوا بر سیستم تنفسی دارای خاصیت ضدباکتری و ضد میکروبی ترمیم کننده قطعی مفاصل و استخوانها به دلیل وجود مقادیر بسیار زیادی از کلسیم و آهن در آن و از بین برنده کم خونی و فقر آهن می باشد.
منبع غنی اسیدفولیک، ،منیزیم،کلسیم،املاح طبیعی و ویتامین ها به خصوص ویتامین ث به دلیل داشتن مقادیر بسیار زیادی نیاسین بسیار مفید برای سلامت پوست می باشد . برخی دیگر از خواص معجزه آسای دوغ شتر عبارت است از: * طبیعت گرم و داشتن خاصیت دارویی طبیعی * داشتن چربی غیر اشباع بامولکولهای ریز و جذب بهتر در بدن * ضد آسم و تنگی نفس * کمک به درمان دیابت * خاصیت ضد سرطانی * ضد یبوست و بیماریهای مربوط به روده * لاکتوز طبیعی و پایین و ضد آلرژیک * مفید برای تنظیم قند خون * رفع کننده گرفتگی کبد * ملین بسیار قوی * درمان بواسیر* بیماری های طحال * ترمیم زخمهای دستگاه گوارش* سل* یرقان می توان اشاره کرد،یک لیوان شیر یا دوغ شتر یک وعده غذایی کامل نیز می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ali nejati، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

ali nejati
ali nejati
آگهی: فروش شیر و دوغ شتر کلی و جزئی
ali nejati