برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آروین پارسیان

فروش HMI شرکت CIMON از طریق نماینده رسمی

فروش HMI شركت CIMON از طريق نماينده رسمي

محصول CIMON SCADA

یکی از محصولاتی که توسط تیم فروش و نمایندگی CIMON در سراسر دنیا به فروش می‌رسد محصول SCADA این شرکت است. SCADA یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز برای مدیریت اتوماسیون صنعتی است که توسط این شرکت ساخته شده و ارائه می‌شود. SCADA S/W برای اینترنت اشیا بهینه شده است و این امکان را برای نظارت و کنترل فرایندهای تجاری شما در هر زمان و هر مکان فراهم می‌کند. این نرم افزار با یک ساختار باز طراحی شده است تا ویژگی های مختلف کاربر و رابط های ساخت آسان با سیستم نرم افزاری شما را برآورده سازد. سازگاری در برقراری ارتباط با انواع دستگاه‌های صنعتی به ایجاد یک شبکه مطلوب کمک می‌کند و باعث ایجاد شبکه‌ای پایدار و یکپارچه می‌شود. برای شبکه ها و کنترل از راه دور دارای عملکرد وب متنوعی است. SCADA دارای ODBC با قابلیت تلفن همراه است و با SQL برنامه ریزی شده است تا به راحتی به هر پایگاه داده وصل شود. گرافیک مجتمع آن، ویژوال بیسیک اسکریپت بودن و عملکردهای متنوع دیگری ارزش SCADA را اثبات می‌کند.
2-محصول CIMON HMI
یکی دیگر از محصولاتی که توسط تیم فروش و نمایندگی CIMON در هر کشوری به فروش می‌رسد، محصول SIMON HMI است. CIMON-XPANEL یک واحد HMI مبتنی بر ویندوز CE است. ترکیبی از نرم افزار و سخت افزار، مناسب برای نیازهای مختلف نظارت در سایت‌های صنعتی است. ویژگی‌های این محصولات عبارتند از:
•از جنس آلومینیوم و مقاوم در برابر ضربه (12، 15 اینچ) : در برابر گرما و ضربه مقاوم است و
از قطعات الکتریکی حیاتی محافظت می کند.
•صفحه نمایش LED با کیفیت بالا: نمایشگر کم مصرف، تولید گرمای کم، روشنایی کامل و رنگی.
•رابط‌های مختلفی از جمله: اترنت ، سریال (RS232 / 485) ، USB هاست / ابزار و گزینه‌های کارت حافظه.
•طراحی ساده و قدرتمند: ToolXPANEL Designer دارای ویژگی‌های قدرتمندی از جمله بانک اطلاعاتی نامحدود، درایور ارتباطات، بیش از 20،000 اشیاء کتابخانه گرافیکی و یک رابط کاربر پسند که برای توسعه و ادغام آسان ساخته شده است.
•داده‌ها را می‌توان در حافظه داخلی، کارت حافظه SD یا حافظه USB آن ذخیره کرد.
•صفحه نمایشگر پروژه می‌تواند به سایر مدل‌های XPANEL تغییر اندازه داده شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آروین پارسیان، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آروین پارسیان
آروین پارسیان
آگهی: فروش HMI شرکت CIMON از طریق نماینده رسمی
آروین پارسیان