برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رکا رکا

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز

آموزش تعميرات تجهيزات دندانپزشكي در تبريز

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز مجتمع آموزشی ** آپادانا ** برترین مرکز آموزش دوره های آموزشی ✅✅✅ تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی ✅✅✅ در شمال غرب کشور بوده و آماده ارائه خدمات آموزشی در حوزه های تعمیرات و مهندسی پزشکی به کارآموزان گرامی می باشد.
آموزش تعمیرات یونیت و صندلی دندانپزشکی آموزش تعمیر لایت کیور آمالگاماتور اتوکلاو تعمیرات رادیوگرافی آموزش تعمیر اینسترومنت آموزش تعمیر کمپرسور ساکشن دوربین داخل دهانی اپکس فایندر فسفر پلیت و...

برخلاف ظاهر قضیه و نام های پیچیده ⬅ تجهیزات دندانپزشکی ➡ تعمیرات این نوع از تجهیزات بسیار ساده و کاربردی می باشد. برای مثال دستکاه لایت کیور دندانپزشکی یک وسیله دندانپزشکی بوده که مکانیزم آن مانند یک چراغ قوه ساده می باشد. خرابی این دستگاه از کلید لامپ یا تغذیه می باشند و کارآموزان دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی به طور عملی با تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی آشنا می شوند.
16 الی 17 نوع تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد که در دوره آموزشی کاملا آموزش داده می شود. همچنین با احتساب تعداد دندانپزشکان عمومی در تبریز امکان اشتغال به کار به سادگی و سهولت امکانپذیر می باشد.

✅معرفی به کار رایگان
✅آشنایی با بازاریابی و نحوه ورود به بازار کار
✅تامین قطعات یدکی
✅پشتیبانی پس از دوره و امکان ارتباط با اساتید دوره
با اولین تعمیر هزینه های آموزش خود را در آورده و تبدیل به یکی از همکاران ما خواهید شد.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز-آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در تبریز-دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز-دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در تبریز-آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز-آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در تبریز- آموزش تعمیر یونیت در تبریز آموزش تعمیر اتوکلاو در تبریز
تماس با شماره تلفن چهاررقمی ما:
041-4164
آدرس:
شعبه یک:خ آزادی-خ جدیری جنوبی ساختمان 17
شعبه دوم:سه راهی طالقانی روبه روی مصلی
شعبه سه:خ آزادی بعد تقاطع ابوریحان
وبسایت:
Eircas.ir
واتساپ و تلگرام:09393090595
تماس مستقیم:09361364164

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رکا رکا، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

رکا رکا
رکا رکا
آگهی: آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز
رکا رکا