برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
kakavan

موتور دمپر

موتور دمپر

موتور دمپر هانیول و لوفبرگ و زیمنس
Lufberg - Siemens - Honeywell
موتوردمپرها،محرک های الکتریکی هستند ضد انفجارکه برای بازوبسته کردن دمپر(دریچه) بهکارمیروند.
مواردکاربرد : کنترل دمپرهواسازها،برخی از دمپرهای ورود و خروج هوا که در جاهایی مانند پارکینگ ساختمان و .... به کارمیروند.
موتور دمپر درانواع تدریجی،قطع و وصلی(ON/OFF) موجود میباشد.همچنین موتور دمپر درمدلهای دارای فنر برگشت و سوئیچ تولید میشود .
در سیستم کانال کشی برای ساختمانهای مسکونی بزرگ، مجتمع های تجاری، پارکینگهای تجاری،کارخانجات، داروسازی ها، و هر محیط دیگری که نیاز به تنظیم مداوم میزان دبی مناطق مختلف آن وجود داشته باشد از دمپرهای هوا با قابلیت تنظیم توسط موتور دمپر استفاده میشود.
- موتورهای موجود در ایران برای این دمپرها از بردهای مختلفی می باشد که مهمترین آنها برندهای زیمنس، لوفبرگ و هانیول می باشد - Lufberg - Siemens - Honeywell
برندهای موجود در ایران در برخی مدلها زیمنس و بلیمو دارای استاندارد UL امریکا بوده و در برند لوفبرگ تقریبا در تمامی مدلهای 24 ولت دارای استاندارد UL امریکا می باشد
و همچنین کلیه مدلهای این سه برند دارای استاندارد CE اروپا نیز می باشند.
موتورها در دو نوع 24 ولت و 220 ولت میباشند

موتور دمپرهای ((هانیول)) در مدل های 24 ولت در ایران موجود میباشدو
موتور دمپرهای زیمنس در دو نوع 24 و 220 ولت موجود میباشد.
موتور دمپر ها در قدرتهای ( گشتاورهای ) مختلف ساخته میشود که این قدرت ها در سفارش های اروپا و خاورمیانه با واحد نیوتن متر ( ) شناخته میشود و در برند های مختلف کمی تفاوت دارد. به طور معمول گشتاور به شرح زیر میباشد :
2-4-5-6-7-8-12-15-16-18- نیوتون متر . که در هر برند تعدادی از این گشتاورها موجود میباشد
این موتور ها انواع مختلفی دارند که برای موارد کاربردهای خاص خود مورد استفاده قرار میگیرند:
1.موتورهای سه وضعیتی با مکانیزم :
On/off
این مدل موتورها متداول ترین نوع موتورها میباشندو برای باز و بسته کردن دمپرهای هوا جهت قطع و وصل یک مسیر هوا استفاده میشوند.
2. موتورهای تدریجی :
این مدل موتورها برای تنظیم دبی هوای عبوری در یک مسیر استفاده میشوند به این صورت که میتوان زاویه باز و بسته بودن دمپر را با یک پتانسیومتر تنظیم نمود،
3. موتورهای قطع و وصل با مکانیزم فنر برگشت :
این مدل موتورها به وسیله جریان برق باز میشوند و در صورت قطع برق به وسیله نیروی فنر بسته میشوند. موارد استفاده این مدل موتورها برای دمپر مقابل دیزل ژنراتورها،هواسازها،دمپرهای کنترل دود و پروژه های صنعتی می باشد.
:(Fire Damper actuator)4. موتورهای کنترل آتش
این مدل موتورها همانطور که از نامش مشخص است برای کنترل حریق مورد استفاده قرار میگیرد. به این صورت که در سیستمهای کانال کشی در عبور از دیواره آتش، یا عبور کانال از یک محیط به محیط دیگر با شرایط متفاوت می بایست از دمپرهای ضد حریق استفاده شود که در نوع موتوری این مدل دمپرها از این موتورها استفاده میشود.


مدلهای دیگری از موتوردمپرها نیز موجود بوده که با توجه به برند آن دارای قیمتهای متفاوتی می باشند

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

kakavan، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

kakavan
kakavan
آگهی: موتور دمپر
kakavan