برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد تهران-عمده فروشی آنلاین

بازار صالح آباد تهران-عمده فروشي آنلاين

بازار عمده فروشی صالح آباد تهران یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروشی لوازم آشپزخانه-دکوری-اسباب بازی-کادویی-گل مصنوعی-پتو و حوله-مجسمه و... واقع در جنوب غربی شهر تهران می‌باشد.
این بازار از حدود سال 88 شروع به کار کرده و در این مدت رشد بسیار خوبی داشته که موارد زیر از علل رشد سریع این بازار عمده فروشی می باشد
تنوع بسیار بالای محصولات در دسته های مختلف با قیمت مناسب برای خرید عمده جهت تمامی مغازه داران سراسر کشور و فروشگاههای اینترنتی با دسترسی بسیار خوب خارج از طرح ترافیک و پارکینگ مناسب

صالح آباد یکی از مراکز خرید کلی و عمده فروشی در استان تهران می‌باشد که به توزیع و پخش لوازم آشپزخانه، صنایع دکوری، لوازم کادویی، لوازم خرازی، اسباب بازی، عروسک، کالای خواب و حمام، شلف و باکس دکوری، مجسمه های تزئینی، گلدان، گل مصنوعی و دیگر خرد و ریز منزل می‌پردازد. تنوع بالا، تردد آسان و قیمت‌های مناسب از مزایای این بازار لوازم خانگی می‌باشد که این روزها مشتریان و خریداران زیادی را به سوی خود کشانده است.

معروف‌ترین انبارهای صالح آبادتهران: انبار۸۸, انبارفیاضی, انبارداوری, انبار۶۹, انبار۷۷ می‌باشد که روزانه میزبان هزاران بازدیدکننده و خریدار می‌باشد.

به تازگی تعدادی پاساژ هم در این بازار افتتاح شده است

ساعت کاری بازار صالح آباد تهران در طول ایام هفته در روزهای گرم سال به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۸ شب می‌باشداین ساعت حدودی هست با کمی تغییر. عمده فروشان و تک فروشی‌های فعال در این بازار همه روزه و حتی ایام تعطیل هفتگی و رسمی در طول این ساعات مشغول فعالیت و ارائه خدمات می‌باشند.

اطلاعات کامل بازار و تمامی فروشندگان در کانال و سایت بازار صالح آباد تهران

https://salehabad.org

کانال تلگرام

https://t.me/salehabad

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بازار صالح آباد تهران، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

بازار صالح آباد تهران
بازار صالح آباد تهران
آگهی: بازار صالح آباد تهران-عمده فروشی آنلاین
بازار صالح آباد تهران