برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آهن بیزینس

خرید وفروش سیم بکسل,قیمت سیم بکسل,نصب سیم بکسل

خريد وفروش سيم بكسل,قيمت سيم بكسل,نصب سيم بكسل

سیم بکسل هم در مورد طنابهای فولادی قدرتمندی بکار میرود که در معادن مورد استفاده قرار میگیرد و هم در مورد طنابهای فولادی ظریفی که در ترمز دوچرخه ها مصرف میشود. این عنوان در مورد طنابهای ثابتی که پلهای معلق را با نیروی فوق العاده نگهداری میکند و هم درباره طنابهای مورد استفاده در آسانسور و جرثقیل ها که همیشه در حال حرکت هستند نیز بکار میرود. بنابراین سیم بکسل یا همان طنابهای فولادی میتوانند انوع مختلف و کاربردهای گوناگون داشته باشند.
سیم بکسل که با متعلقات اش برای اتصال شامل گوشواره، حلقه، مهارکش، بست بکسل، شگل و... بکار برده می شوند، پرکاربردترین قطعات در بلند کردن اجسام در صنعت میباشند. سیم بکسل از بافت چند رشته تشکیل میشود که هر رشته خود از بافت چند مفتول تشکیل شده است. در معرفی ساختار سیم بکسل از دو مقدار عددی استفاده میشود که عدد اول تعداد رشتههای سیم بکسل را معرفی میکند و عدد دوم تعداد مفتول در هر رشته را معرفی میکند. البته علاوه بر این دو مقدار عددی دو مشخصه دیگر نیز برای معرفی سیم بکسلها گفته میشود که یکی نوع مغزی (کنف یا فولاد) سیم بکسل است و دیگری نوع بافت سیم بکسل است.
سیم بکسل به طور کلی مجموعهای از مفتولهای فولادی است که بدنه واحدی را تشکیل میدهند. سیم بکسل شامل یک بخش مرکزی به نام مغزی است که چند رشته (strand) به دور آن به صورت مارپیچ تابیده میشود؛ و هر رشته از چند مفتول که به طور مارپیچ دور یک مفتول مرکزی قرار میگیرد، تشکیل می شود.
بافت سیم بکسل متنوع است و در بعضی از بافتها از مفتول با قطرهای مختلف استفاده میشود. علاوه بر قطر مفتول بکار رفته، نحوه قرارگیری مفتولها در هر رشته نیز ویژگی خاصی به سیم بکسل میدهد.
جنس سیم بکسل میتواند هم از فولاد و هم از استیل تولید شده باشد که هر یک خواص ذاتی ویژهای به سیم بکسل میدهد. پس شرایط آب و هوا در انتخاب جنس سیم بکسل از مهمترین عوامل به شمار میرود.

ساعت کاری :
شنبه تا چهار شنبه از 8 صبح تا 7 عصر
پنجشنبه از 8 صبح تا 3

شعار ما : از تولید کننده اصلی خرید کنید بی واسطه و دلال

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آهن بیزینس، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

آهن بیزینس
آهن بیزینس
آگهی: خرید وفروش سیم بکسل,قیمت سیم بکسل,نصب سیم بکسل
آهن بیزینس