برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پیچ و مهره استیل جنرال

پیچ و مهره استیل جنرال

پيچ و مهره استيل جنرال

پیچ و مهره استیل جنرال تولید کننده و عرضه کننده انواع پیچ و مهره استیل شش گوش، آلن ، متری و استاد بولت. پیچ و مهره خشکه کلاس 8.8، فولادی کلاس 10.9 و 12.9 نیم دنده و تمام دنده. خدمات ساخت و تولید پیچ و مهره ها طبق نقشه های مهندسی دریافتی از مشتریان، پیچ و مهره صنایع ساختمانی و پیچ و مهره سازه استاندارد DIN6914. تولید و عرضه پیچ استیل در گرید های مختلف و سایز های مختلف بصورت دنده ریز و دنده درشت همراه با تست ریپورت. جنرال استیل وارد کننده و عرضه کننده انواع مهره های استاندارد، مهره سر بسته، مهره کاسه نمدی، مهره خروسکی و انواع مهره های استاندارد دیگر می باشد. مهره ها در گرید های مختلفی از آهن، خشکه، فولاد و استنلس استیل مانند پیچ ها تولید میشوند و در اتصال با پیچ معمولا از یک گرید بالاتر انتخاب میشوند تا دنده های آنها در برابر خوردگی حفظ شود. جنرال استیل با بیش از 20 سال سابقه مداوم در امر تولید پیچ و مهره های صنعتی شامل پیچ و مهره شش گوش در گرید های مختلف آهنی، فولادی و استیل و همچنین پیچ و مهره های صنعتی دیگر شامل پیچ آلن، پیچ های نوک مته ای، پیچ متری و استاد بولت آماده ارائه خدمات به مشتریان مختلف برای صنایع مختلف می باشد.
تولید پیچ و مهره استیل مورد استفاده صنایع نفت و پتروشیمی، پیچ و مهره های خشکه و فولادی در گرید های بالا به شکل شش گوش و آلنی گرید های 8.8، 10.9 و 12.9 بصورت سیاه و آبکاری شده گالوانیزه و داکرومات برای مشتریان گرامی می باشد.
ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید انواع پیچ و مهره های صنعتی شامل اطلاعات فنی مرتبط با استاندارد ها، ابعاد و دنده ها و متریال های بکار رفته در ساختار پیچ و مهره ها می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پیچ و مهره استیل جنرال، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

پیچ و مهره استیل جنرال
  • تهران، تهران, اول خیابان قزوین، کوچه حاج عبدالمحمود، پلاک 12
  • 021 5541 2302
پیچ و مهره استیل جنرال
آگهی: پیچ و مهره استیل جنرال
پیچ و مهره استیل جنرال