برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تولیدی مبلمان اداری البــــرز

تولید صندلی آمفی تئاتر،صندلی همایش+مبلمان اداری البرز

توليد صندلي آمفي تئاتر،صندلي همايش+مبلمان اداري البرز

صندلی آمفی تئاتر MODEL 9003 که فوم مورد استفاده شده در این صندلی از نوع فوم سرد تزریقی با دانسیته بالا می باشد که از دوام بسیار بالایی برخوردار است و به مرور زمان فوم صندلی نشست پیدا نمیکند.

روکش این صندلی از جنس پارچه که معمولا از نوع شانل درجه یک است که خاصیت این نوع پارچه این است که از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و بعد از مدتی استفاده پرز نمی دهد و تمیز کردن آن راحت است.

لازم به ذکر است که روکش این صندلی میتواند از جنس پارچه ایرانی درجه یک و ترک باشد این امر باعث اختلاف قیمت می باشد که توسط خریدار محترم بایستی تامین گردد.

لازم به ذکر است که انتخاب رنگ پارچه به انتخاب خریدار محترم می باشد و جهت این موضوع کالیته پارچه به خریدار جهت انتخاب ارئه میگردد.

نمای پشتی صندلی امفی تئاتر مدل 9006 ترکیبی از وکیوم و پارچه است و نمای کفی صندلی هم از جنس ای بی اس(ABS) نشکن می باشد(از دوام بسیار بالایی برخوردار است و در اثر ضربه شکسته نمی شود.)

جنس دسته این صندلی میتواند به دو صورت دسته انتگرال(ضد خط و خش است) و دسته چوبی(سمباده شده و بعد از آن رنگ میگردد) باشد که هر کدام از آنها مزیت خاص خود را دارند که انتخاب به عهده خریدار می باشد.
برای اطلاع از اختلاف قیمت اضافه شدن دسته تحریری ، میز پذیرایی پشت صندلی ، پرتابل شدن صندلی ، سفارش با دسته چوبی ، درخواست پارچه ترک و یا تبدیل صندلی معمولی به VIP با سایت “02632559831 ” تماس حاصل فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تولیدی مبلمان اداری البــــرز، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

تولیدی مبلمان اداری البــــرز
تولیدی مبلمان اداری البــــرز
آگهی: تولید صندلی آمفی تئاتر،صندلی همایش+مبلمان اداری البرز
تولیدی مبلمان اداری البــــرز