برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ali

کرم ضد لک قوی بدون هیدروکینون حاوی ویتامین c و رتینول

كرم ضد لك قوي بدون هيدروكينون حاوي ويتامين c و رتينول

کرم ضد لک قوی بدون بازگشت

Careplus HT Night Lightening Cream ۲۰ GR
کرم ضد لک و روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس

کرم ضد لک و روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس، حاوی ویتامین C آنتی اکسیدان قوی موثر در کاهش تولید ملانین پوست و روشن‌سازی و جوان‌سازی پوست است. کرم ویتامین ث کرپلاس باعث تحریک کلاژن سازی پوست و کاهش تجمع رنگدانه‌ها و روشن شدن پوست می‌شود، همچنین به ترمیم بهتر زخم و کاهش اسکار ناشی از آن و پیشگیری از ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط ظریف کمک می‌کند.

یکی از کاربردهای مهم کرم های روشن کننده، متعادل کردن رنگدانه ها میباشد که باعث کم شدن لکه های تیره، کک و مک و جوش های آکنه می‌شود.



ویتامین C

ویتامین c یا آسکوربیک‌ اسید، یک ویتامین محلول در آب است و اعمال بیولوژیکی متعددی انجام می‌دهد. مهم‌ترین نقش ویتامین C، کمک به تولید کلاژن که یک پروتئین مهم بافت همبندی است می باشد. مصرف موضعی ویتامین C بر روی پوست، می‌ تواند با عوارض اشعه فرا بنفش روی پوست که از علائم آن، آفتاب‌ سوختگی و قرمزی پوست است، مقابله کند.

رتینول

رتینول از مشتقات ویتامین A است که به‌ عنوان عنصر ضد پیری در بیشتر محصولات مراقب از پوست (کرم رتینول) یافت می‌شود. رتینول سلول‌های پوست را بیشتر و درنتیجه تولید کلاژن را تقویت می‌کند. رتینول که قابلیت جذب از پوست را دارد، پس از ترکیب با آنزیم‌های ویژه‌ای به «ترتینوئین» (tretinoin) که حالت اسیدی ویتامین A است، تبدیل می‌شود. محصولات پایدار و درست‌ترکیب رتینول بر بهبود آسیب‌های ناشی از نور خوشید، رفع لکه‌های قهوه‌ای و منافذ غیرعادی پوست اثر چشمگیری دارند. جادوی رتینول در قابلیت بازیابی پوستی نرم‌تر و یکنواخت‌تر است.

موارد مصرف کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس:

تحریک کلاژن‌سازی

کاهش تجمع رنگدانه‌ها و روشن کردن پوست

کمک به ترمیم بهتر زخم و کاهش اسکار ناشی از آن

پیشگیری از ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط ظریف

کاهش اثرات مخرب اشعه UV

روش مصرف کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس:

یک مرتبه ترجیحا شب، این سرم روشن کننده ویتامین C را بر روی لک‌ها مالیده، به صورت ضربه ای آرام بر روی پوست پخش کنید تا جذب شود. در طول روز نیز حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.


سایت : www.methodkala.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ali، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ ماه پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

ali
ali
آگهی: کرم ضد لک قوی بدون هیدروکینون حاوی ویتامین c و رتینول
ali