برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کورش خداوردی

تولید فروش استابلایزر مختلف برای انواع پنیر پیتزا

توليد فروش استابلايزر مختلف براي انواع پنير پيتزا

استابلایزر پنیر پیتزا
تثبیت کننده ها به صورت معمول در زمان فرآیند استابلایزر پنیر پیتزا افزوده می شوند تا مانع از سینرزیس در فرایند ذخیره سازی کمک کنند. انواع مختلف تثبیت کننده ها بر بافت، رئولوژی و خواص حسی پنیر پیتزا اثر می گذارند. پنیرهای پیتزا با 0.33 درصد صمغ زانتان ، صمغ لوبیا ملخ ، صمغ گوار تولید می شوند. یا ترکیبی از این 3 تثبیت کننده (0.11٪ از هر کدام. خاصیت رئولوژیکی حلال های تثبیت کننده ها و ترکیب آنها با مقدار های مساوی همچنین در شرایطی مشابه در تولید پنیر پیتزا متفاوت است.مزیت رئولوژیکی دامنه کوچک پنیر پیتزا در زمان حرارت دادن از 5 تا 80 درجه سانتی گراد با سرعت 1 درجه سانتی گراد در دقیقه و سردشدن با همان سرعت اندازه گیری می شود. زیرا اکثر پنیرهای پیتزا قبل از خنک شدن همانطور گرم بسته بندی می شوند. پارامترهای رئولوژیکی اندازه گیری شده در پنیر پیتزا شامل مدول، ذخیره سازی، مماس و تلفات است. سختی پنیرهای پیتزا با استفاده از آنالیز پروفایل بافت تعیین می گردد. و نیز در استابلایزر پنیر پیتزا تحلیل حسی، توصیفی و طیف کمی نیز انجام می گیرد. تفاوت های متمایز بین خواص رئولوژیکی محلول های تثبیت کننده های فردی و بقیه تثبیت کننده ها در تولید پنیر پیتزا دیده می شود. مطالعات انجام شده در استابلایزر پنیر های پیتزا نتایج نشان داد که محلول CBN به علت برهم کنش هم افزایی بین تثبیت کننده ها، یک ژل قوی و برگشت پذیر حرارتی تشکیل می دهد، در حالی که محلول XG ژل ضعیفی را تشکیل می دهد که به شدت تحت تأثیر دما قرار نمی گیرد.
تثبیت کننده های پنیر پیتزا
مورد استفاده ترین تثبیت کننده های افزوده شده در پنیر پیتزا های تولید شده در سراسر دنیا صمغ زانتان، صمغ لوبیا ملخ یا صمغ گوار است. اغلب، ترکیبی از این 3 صمغ برای تثبیت پنیر پیتزا استفاده می شود، اگرچه آنها به طور جدا از هم نیز استفاده می شوند.
تثبیت کننده ها می توانند تا حد زیادی بر رئولوژی سیستم های غذایی تأثیر بگذارند، حتی اگر در غلظت های کم اضافه شوند. در پنیر پیتزا اضافه کردن هیدروکلوئید هایی که به شبکه پروتئینی متصل می شوند، تشکیل فعل و انفعالات پروتئین را مختل می کند و محصولات نرم تری ارائه می دهد. در استابلایزر پنیر پیتزا، تثبیت کننده ها به محصول تخمیر شده افزوده می شوند

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کورش خداوردی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

کورش خداوردی
کورش خداوردی
آگهی: تولید فروش استابلایزر مختلف برای انواع پنیر پیتزا
کورش خداوردی