برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سامانه های هوشمند پارس

دستگاه گشت و نگهبانی | کنترل گشت نگهبان | گشت زنی

دستگاه گشت و نگهباني | كنترل گشت نگهبان | گشت زني

دستگاه گشت و نگهبانی PT100
دستگاه گشت و نگهبانی PT100 یکی از جدید ترین و کاربردی ترین دستگاه های گشت و نگهبانی موجود می باشد که توسط کمپانی ZKTeco تولید و عرضه شده است.

داری صفحه نمایش با منو فارسی
دارای سنسور اثر انگشت صد خش و نوری
اسکن اثر انگشت در هر نقطه
قابل حمل و دارای کیف کمری
ضد آب و ضد ضربه
قابلیت تعریف چندین نگهبان
دارای نرم افزار رایگان فارسی
قالیت تهیه گزارش گشت زنی
استفاده از سنسور اثر انگشت جهت تشخیص نگهبانان
دستگاه گشت و نگهبانی PT100 یکی از جدید ترین و پرکاربرد ترین دستگاه های گشت و نگهبانی می باشد که کنترل گشت زنی نگهبانان را با استفاده از اسکن اثر انگشت نگهبان فراهم می سازد.

سنسور مورد استفاده در دستگاه گشت و نگهبانی از جدیدترین نوع سنسور اثر انگشت می باشد که خاصیت ضد خش دارد و شناسایی نگهبانان در کمتر از یک ثانیه توسط دستگاه انجام می شود.

استفاده از سنسور اثر انگشت در دستگاه گشت و نگهبانی PT100 باعث می شود که نگهبانان قبل از شروع گشت زنی خود را به دستگاه معرفی نمایند تا دستگاه متوجه شود چه شخصی قرار است روند بازرسی نقاط را انجام دهد و از استفاده دستگاه توسط افراد غیر مجاز جلوگیری شود.

اسکن اثر انگشت در هر نقطه
دیگر کاربرد اثر انگشت، در تایید هویت نگهبان در هر نقطه می باشد. به این شکل نگهبان پس از سرکشی و بازرسی هر نقطه باید اثر انگشت خود را روی سنسور قرار دهد با این کار دستگاه متوجه بررسی میکند که آیا نگهبانی که روند گشت زنی را آغاز نموده است در حال گشت می باشد یا خیر و در صورتی که اثر انگشت مطابقت نداشته باشد یک خطای عدم تطبیق در دستگاه ثبت می کند که قابل رویت توسط مدیر سیستم می باشد.

به همین دلیل در صورتی که نیاز به کنترل گشت نگهبانان خود دارید ما خرید دستگاه گشت و نگهبانی PT100 را به شما پیشنهاد می دهیم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سامانه های هوشمند پارس، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

سامانه های هوشمند پارس
سامانه های هوشمند پارس
آگهی: دستگاه گشت و نگهبانی | کنترل گشت نگهبان | گشت زنی
سامانه های هوشمند پارس