برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
اوا شیمی صبا

خرید کراس کارمالوز با نادر ترین قیمت از نمایندگی

خريد كراس كارمالوز با نادر ترين قيمت از نمايندگي

کراس کارملوز سدیم که با نام CMC شناخته می شود یک پلیمر متصل از کربوکسی متیل سلولز سدیم ( Carboxymethyl cellulose ) می باشد، این پودر باعث ایجاد مسیر آزاد شدن یک قرص در روده می شود.

شکل ظاهری کراس کارملوز سدیم به صورت پودر سفید و بی بو و یا خاکستری بوده و در تماس با آب با سرعت بالا به چندین برابر مقدار واقعی خود تبدیل می شود.

با وجود اینکه این ماده از گروه هوروسکوپی می باشد، اما پایدار بوده و قدرت حل شدن در اتانول، استون و تولوئن را ندارد.

یکی از کاربرد های آن استفاده از این ماده در صنعت حفاری نفت می باشد، به علت نگه داشت و کنترل آب از دست رفته، این ماده را در این صنعت پر استفاده کرده است. اما در صنعت داروسازی که از اصلی ترین کاربردهای کراس کارملود سدیم می باشد میتوان از آن به عنوان یک افزودنی و تخریب کننده بسیار قوی نام برد و با توجه به وجود جایگاه خوب این ماده در بازار صنعت دارو و همچنین تاییده ی سازمان غذا و داروی ایالات متحده به وفور در قرص های مکمل غذایی استفاده می شود.

خصوصیات کراس کارملوز سدیم
از خصوصیات بارز آن میتوان به حلالیت و جاذب بودن، امولسیفایر، حل شدن در دستگاه گوارش و انحالال و تجزیه مواد مخدر کراس کارملوز سدیم اشاره کرد، مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی دلیل پر مصرف بودن این پلیمر صنعتی است که در دو ترکیب مرطوب و گرم در دسترس می باشد.

این محصول تولید کشور هند و شرکت گلوریا بوده و در بسته های 25 کیلوگرمی به دست شما مشتریان عزیز خواهد رسید. شرکت جوشش آرا تهیه و توزیع کننده مواد اولیه صنایع از جمله مواد اولیه داروئی، غذایی، آرایشی بهداشتی، شوینده ها، حلال ها، شیمیایی صنعتی و.. این محصول را با بهترین کیفیت، با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور ارسال میکند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

اوا شیمی صبا، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

اوا شیمی صبا
اوا شیمی صبا
آگهی: خرید کراس کارمالوز با نادر ترین قیمت از نمایندگی
اوا شیمی صبا