برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه سیم بکسل هاردوایر

فروشگاه سیم بکسل هاردوایر

فروشگاه سيم بكسل هاردواير

فروشگاه سیم بکسل هاردوایر وارد کننده انواع سیم بکسل ها در سایز های مختلف برای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، سیم بکسل های آسانسور و گاورنر، سیم بکسل های نتاب برای تاورکرین ها، سیم بکسل های روکشدار برای باشگاه های بدنسازی و سیم بکسل مهاری با توان مقاومت کششی بالا برای پل سازی ها و مهار بار دکل های مخابراتی. این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه واردات سیم بکسل آماده ارائه مشاوره فنی قبل از خرید و همچنین اجرای پروژه های پل های سیم بکسلی و نرده ها می باشد. تنوع بسیار زیاد در ساختار و تنسایل و کاربری و سایز سیم بکسل ها که بیش از 2000 مدل مختلف را شامل میشود انتخاب سیم بکسل را به عنوان یک قطعه صنعتی یک امر کاملا فنی تبدیل کرده و مشاوره در امر انتخاب و خرید آن را امری واجب نموده است. فاکتورهایی چون انعطاف و مقاومت در شرایط محیطی خاص مواردی هستند که کمتر در انتخاب سیم بکسل در نظر گرفته میشوند حال آنکه کارایی و طول عمر سیم بکسل بسیار به این دو عامل وابسته بوده و انتخاب نامناسب سبب ایجاد ضررهای مالی و جانی میشود. در زیر سیم بکسل ها و ساختار های آنها بر حسب نوع و کاربری دسته بندی میشوند:
سیم بکسل آسانسوری که با ساختار 8X19S با مغزی کنفی بیشتر تولید و عرضه میشوند و معروفترین برند آن نیز گوستاولف می باشد.
سیم بکسل های نتاب تاورکرین ها با مغزی فولادی و بافت ریز که در جرثقیل مورد استفاده قرار میگیرد.
سیم بکسل های صنایع حفاری و دکل های حفاری معمولا مغز کنفی با ساختار 6X19 می باشند.
سیم بکسل های مغز فولادی با ساختار 6X37 نیز جزو ساختار های بسیار سخت محسوب میشوند و کارایی زیادی دارند.
سیم بکسل از نظر نوع تاب به دو نوع معمولی و لنگ تقسیم می‌شود:
سیم بکسل با تاب معمولی: در این تاب سیم بکسل، سیم ها در یک جهت و رشته ها در جهت مخالف پیچیده شده اند. به همین دلیل در این تاب، احتمال پیچ خوردگی و از هم باز شدن رشته ها بسیار کم بوده و نسبت به تاب لنگ در برابر آسیب دیدگی مقاومتر است.
سیم بکسل با تاب لنگ: در نوع تاب که بنام John Lang انگلیسی ثبت شده، جهت تاب مفتول در یک رشته با جهت تاب رشته ها در طناب یکی می‌باشد. این کار موجب افزایش مقاومت به سایش، انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر در برابر خستگی نسبت به تاب معمولی می شود اما ممکن است سبب تاب خوردگی و از هم باز شدن رشته ها شود. از این تاب در مواردی استفاده می شود که هر دو سر طناب مهار شده باشد.
بطور کلی کارکردن با سیم بکسل‌های با تاب معمولی آسان‌تر است و کاربرد متداول‌تری دارد اما در مواردی مثل آسانسورهای باری و مسافری که مقاومت بیشتر در برابر سایش مورد نظر است تاب لنگ ترجیح داده می‌شود.
واردات انواع جرثقیل های سقفی برقی و دستی، جرثقیل دستی ویتال، جرثقیل دستی کیتو، جرثقیل برقی کیتو و برند های دیگر جرثقیل سقفی
واردات انواع طناب های ابریشمی و دریایی و طناب کنفی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه سیم بکسل هاردوایر، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

فروشگاه سیم بکسل هاردوایر
  • تهران، تهران- میدان قزوین- ابتدای خیابان مخصوص- پلاک ۱۳ ۱۳٫۱
  • 021 5542 3008
فروشگاه سیم بکسل هاردوایر
آگهی: فروشگاه سیم بکسل هاردوایر
فروشگاه سیم بکسل هاردوایر