برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
bentlyco.ir

کولر گازی تابلوبرق بنتلی2000 وات.

كولر گازي تابلوبرق بنتلي2000 وات.

کولر دیواری مدل BS2000
کولر گازی تابلو برق BENTLY
کولر تابلو برق Bently یک سیستم برودتی و خنک کننده پرتابل،مخصوص خنک کاری تابلو های برق خطوط تولیدوکابینت های صنعتی می باشد.

یا به عبارتی خنک کننده محفظه دستگاهی است که فضای داخلی تابلو برق را خنک کاری و تهویه نموده و در دمای مطلوب و تنظیم شده بصورت ثابت نگه میدارد.

سیستمهای کولر گازی تابلو برق بنتلی دمای داخلی محفظه تابلو برق را بصورت مستقل از دمای محیط بیرون در سطح ثابت نگه می دارد و باتوجه به اینکه تبادل هوای داخل تابلو برق و محیط بیرون در دو مدار مجزا صورت می پذیرد در نتیجه از ورود هرگونه گرد و غبار به داخل تابلوبرق پیشگیری می کند و باعث افزایش طول عمر قطعات و تجهیزات گران قیمت داخل محفظه تابلوبرق می گردد و همچنین با توجه به اینکه برودت تولید شده در محصولات کولر تابلویی به واسطه تکنولوژی تراکمی گازی می باشد علاوه بر تهویه و خنک کاری کابینت های صنعتی رطوبت موجود در آنها را نیز جذب می کنند.
بنتلی کولرهای تابلویی صنعتی خود را در مدل های دیواری BS، دیواری BSI، سقفیBR،مدل دیواری BSO،مدل سانترفیوژی(خرطومی)BSCHI،مبدل آب به هواBEX و چیلرهای مادولارBCH ارائه می کند.
بنتلی همگام با تولید محصولات با کیفیت و متنوع و هم سو با استاندارد های جهانی، با خدمات پس از فروش مناسب، آماده ارائه مشاوره در خصوص انتخاب و ارائه بهترین گزینه در جهت تهویه تابلوهای برق و تجهیزات داخلی آنهامی باشد.
-سازگار با محیط زیستR134a

-سهولت در نصب وراه اندازی

-ایجاد محفظه هوای تمیز در داخل پنل

-نمایش دمای داخل تابلو و انجام تنطیمات

-درجه حفاظت بالا IP54

– قابلیت دسترسی به تمام قطعات و اجزا کولر

-جذب رطوبت هوای داخل تابلو

-دارای ظرفیت و توانهای متنوع

-فیلتر فابل شستشو

-سیستم تبخیر کننده آب کندانس

-کاهش حداکثری نقاط داغ دارای بیشترین فاصله سیرکولا سیون هوای داخلیwww.bentlyco.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

bentlyco.ir، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

bentlyco.ir
bentlyco.ir
آگهی: کولر گازی تابلوبرق بنتلی2000 وات.
bentlyco.ir