برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ویرا الکتریک Viera Electric

مرکز پخش ترمینال شاخه ای ونوس

مركز پخش ترمينال شاخه اي ونوس

مرکز پخش ترمینال شاخه ای ونوس

ویرا الکتریک Viera Electric مرکز پخش انواع ملزومات الکتریکی و صنعتی در لاله زار جنوبی

02144038255-09122717361-09121181489
استفاده از ترمینال شاخه ای در تابلو برق به دلایل زیر مفید است:

1- امکان اتصال چندین کابل و دستگاه به یک نقطه: با استفاده از ترمینال شاخه ای، می‌توان چندین سیم و کابل و دستگاه را به یک نقطه اتصال داد و در نتیجه تعداد کانکشن‌های لازم برای اتصال دستگاه‌ها را به حداقل کاهش داد.

2- آسانی در تعویض و تعمیر: با استفاده از ترمینال شاخه ای، در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات، می‌توان آن‌ها را به راحتی جدا کرد و با قطعات جدید جایگزین کرد.



www.VieraElectric.com

ویرا الکتریک Viera Electric با بیش از ۱2 سال تجربه در زمینه تهیه و توزیع انواع تجهیزات الکتریکی و صنعتی ، افتخار این را دارد که این تجهیزات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و منصفانه خدمت شما عزیزان ارائه دهد.

با اعتماد به مجموعه ما ، شما مطمئن خواهید بود که تجهیزات مربوط به ملزومات تابلو برق صنعتی ، خانگی و ساختمان و هممچنین تهیه لوازم فروشگاه های الکتریکی خود را از یک مجموعه با تجربه و معتبر خریداری کرده اید. ما به عنوان یک مجموعه پویا و در حال رشد، همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم..



از جمله این تجهیزات : درایو ( اینورتر ) و سافت استارتر دانفوس دانمارک ، سافت استارتر اوکام ، درایو زیمنس ، تجهیزات برق صنعتی هیوندا : کلید اتوماتیک قابل تنظیم و فیکس هیوندا ، کلید فیوز مینیاتوری ، کنتاکتور هیوندا ، بیمتال هیوندا ، کلید حرارتی هیوندا و کلید هوایی هیوندا ، شمش رابط زیر کلید اتوماتیک هیوندا ، تجهیزات برق صنعتی کی سی بی : ریل مینیاتوری ، شینه ارت مسی ، شینه نول مسی ، شینه فانتزی ارت و نول ، شینه مینیاتوری تک فاز و سه فاز ، پایه ریل مینیاتوری ، مقره چکمه ای ، چراغ سیگنال ، گلند پلاستیکی ، سرسیم وایرشو ، شاسی استارت ، شاسی استپ تک و دوبل ، کلید گردان یک طرفه و دو طرفه ، شینه فانتزی ارت و نول ، ترمینال شاخه ای ، ترمینال ریلی و سایر تجهیزات برق، همه در دسترس شما هستند.



قیمت ترمینال شاخه ای ونوس ترمینال شاخه ایی ترمینال شاخه ای 6 ترمینال شاخه ای نسوز ترمینال شاخه ای رعد ترمینال ونوس ترمینال شاخه ای 16 ترمینال شاخه ای نمره 16 ترمینال

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ویرا الکتریک Viera Electric، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

ویرا الکتریک Viera Electric
ویرا الکتریک Viera Electric
آگهی: مرکز پخش ترمینال شاخه ای ونوس
ویرا الکتریک Viera Electric