برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد پیری

تهیه و فروش انواع زرشک پفکی، اناری و زیر تالاری و...

تهيه و فروش انواع زرشك پفكي، اناري و زير تالاري و...

مجموعه ی ما با تهیه و فروش عمده انواع زرشک پفکی، زرشک اناری، زرشک زیر تالاری و زرشک لواشکی از بهترین و با کیفیت ترین زرشکهای مشهد که مستقیما از دست کشاورز به دست خریداران محترم می رسد.
از آنجایی که زرشک یک محصول پرمصرف ما خانواده های ایرانی است مجموعه ی ما بر آن شد تا انواع زرشک را از دستان پرتلاش و زحمت کش کشاورزان ایران زمین به مغازه و رستورانها و خانه های شما عزیزان برساند باشد که مجموعه ی ما بتواند بهترین و با کیفیت ترین زرشکها را به بازار مصرف ارائه بدهد.
زرشکهای ایرانی به قدری باکیفیت هستند که صادرات این محصول اکثرا به کشورهایی از قبیل ترکیه، کویت، امارات، آلمان، روسیه، افغانستان، رومانی، کانادا، نروژ، ایتالیا، عمان، پاکستان و لهستان انجام می گیرد که مجموعه ی ما هم کمک شایانی در این امر انجام می دهد، بهترین و با کیفیت ترین زرشکها را با مجموعه ی ما تجربه بکنید.
زرشک و زعفران ایران همواره با همدیگر تعریف می شوند. بسیاری از تجاری که در زمینه زعفران فعالیت دارند در زمینه زرشک نیز مشغول هستند. البته مجموعه ی ما در این زمینه استثنا هست، ما به طور تخصصی فقط در زمینه زرشک فعالیت داریم. افزایش صادرات زعفران و زرشک می تواند باعث بیشتر شدن و درامد قابل ملاحظه برای کشور شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد پیری، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

محمد پیری
محمد پیری
آگهی: تهیه و فروش انواع زرشک پفکی، اناری و زیر تالاری و...
محمد پیری