برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سام شوفاژ

تولید کننده اسید دیسکلر و اسید استخری

توليد كننده اسيد ديسكلر  و اسيد استخري

تولید کننده اسید دیسکلر ، تولید کننده اسید استخری مخصوص شستشو و جرم زدایی استخر و جکوزی با کیفیت بالا ، فروش و ارسال به سراسر ایران ( حداقل سفارش 5 گالن و به بالا )
گالن ۲۰ لیتری اسید استخری مرغوب شستشوی و جرمزدایی کاشی و سرامیک از کربنات کلسیم و آهک
گالن ۲۰ لیتری مواد کنترل ph مرغوب
گالن اسید دیسکلر مرغوب جرم زدایی مبدل
مواد چربی زدایی ، کلر ، کات کبود و غیره موجود است.قیمت اسید استخری و قیمت اسید دیسکلر با قیمت مناسب ،تهیه و پخش مواد رسوب بر شستشوی استخر و مواد پاک کننده جرم آهکی استخر و جکوزی و مواد جرم زدای کف و دیواره استخر و محوطه .
با مدیریت دکترای تخصصی نفت و گاز و کارشناس ارشد انرژی و دارای گواهینامه تعمیر تجهیزات حرارتی و برودتی و پایپینگ از سازمان فنی حرفه ای ایران و سالها سابقه فعالیت در عرصه صنعت تاسیسات مکانیکی صنعتی و ساختمانی و استخر ، سونا و جکوزی .
تهیه و ارسال ؛ اسید دیسکلر ویژه اسید شویی استخر 33 درصد و 18 % دیسکلر مخصوص اسید شویی جکوزی - اسید جرم گیری استخر و جکوزی و محوطه - اسید مخصوص با محافظ لعاب کاشی- مواد مخصوص اسید شوئی مبدل آبگرم مصرفی - اسید ویژه پاکسازی جرم روی کاشی کاسه استخر و جکوزی از کربنات کلسیم و رسوبات آهکی بر روی کاشی - اسید دیسکلر مخصوص استخر-جوهر نمک شستشوی استخری - مواد کنترل ph آب استخر ( کنترل کننده اسیدیته و قلیایی آب استخر ) - کلر ، زاج و سایر افزودنی های آب استخر - اسید دیسکلر ویژه اسید شویی کاشی - اسید دیسکلر مخصوص جرمزدایی مبدل آبگرم - اسید دیسکلر مخصوص شستشوی چیلر ( کندانسور و برج خنک کننده ) - با کیفیت بسیار بالا و دارای ماده محافظ فلز ( اینهیبیتور ) - فروش مواد مصرفی ویژه استخر و تاسیسات حرارتی و برودتی . اسید کلریدریک و گاردگس .
حداقل سفارش پنج گالن، قیمت اسید دیسکلر هر گالن ، قیمت اسید استخری
اسید دی اسکلر بر پایه اسید کلریدریک HCL می باشد. این اسید به دلیل پایداری بالا، عدم خوردگی لوله ها به دلیل داشتن اینهبیتور ، مناسب ترین اسید برای رسوب زدایی می باشد. اسید دیسکلر با نام های مانند : جوهرنمک، اسید کلریدریک، رسوب بر صنعتی و دیسکلر مایع نیز شناخته میشود.دیسکلر به دلیل مشکلات رسوب‌گذاری در صنایع مختلف تولید شد تا با افزودن این محلول به سیستم گردش آب رسوبات بسته شده از بین برود.
با تضمین ۱۰۰ درصدی کیفیت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سام شوفاژ، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

سام شوفاژ
سام شوفاژ
آگهی: تولید کننده اسید دیسکلر و اسید استخری
سام شوفاژ