برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروتن

فروشنده اسید چرب نارگیل

فروشنده اسيد چرب نارگيل

کاربرد اسید چرب نارگیل
اسید چرب نارگیل مواد ۱۰۰٪ طبیعی است که به طور خاص توسط صنعت لوازم آرایشی (صابون، کرم ها و …) مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن نارگیل و نخل که منابع اصلی چربی های رژیم غذایی برای قرن ها در اکثر مناطق غرب آفریقا هستند، به عنوان چربی های اشباع نشده نامناسب نام گذاری شده اند. مصرف آنها به ظاهر افزایش سطح کلسترول خون را افزایش داده است، در نتیجه افزایش خطر بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد. این دیدگاه منجر به کاهش مصرف آنها در غرب آفریقا شده است و آنها جایگزین روغن های گیاهی وارداتی شده اند. اسید چرب به طور معمول به عنوان مواد اولیه برای تولید صابون و هم چنین واکنش دهنده برای طیف گسترده ای از محصولات نهایی استفاده می شود.
اسیده چرب نارگیل خانواده ای از انواع مختلف اسیدهای چرب مشتق شده از روغن نارگیل است. اسید چرب اصلی اسید لوریک است و با سایر اسیدهای چرب اشباع شده مانند کاپریلیک، اسطوخودوس، پالمیتیک و استئاریک و همچنین نسبت جزئی اسید چرب اشباع نشده همراه است.

اسیدهای چرب نارگیل در انواع مختلفی از محصولات، از جمله مواد غذایی، مواد شوینده خانگی، مایعات فلزکاری، رنگ و پوشش، صابون، مواد شیمیایی نساجی و مشتقات چرب استفاده می شود. اسید چرب روغن بر پایه روغن نارگیل و نخل حاوی اسید های چرب در محدوده C6 تا C18 و بدون اشباع است. اسیدهای چرب مبتنی بر هسته کاکائو و نخل را می توان به عنوان اسیدهای چرب، هیدروژنه شده تقسیم بندی کرد. اسید چرب به دست آمده ممکن است هیدروژنه یا قبل از فرآیند تقطیر باشد. به نوبه خود، فرآیند تقطیر می تواند کل یا تقسیم شود، جدا کردن اسیدهای چرب مختلف بسته به درجه حرارت تقطیر دارد.

برای سفارش این محصول با کارمندان فروش مجوعه تماس حاصل فرمایید:
09124850508 فروتن
03195023711

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروتن، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۰ ماه پیش به روز شده.

فروتن
فروتن
آگهی: فروشنده اسید چرب نارگیل
فروتن