برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شیرخانی

خرید بیمه درمان کرونا

خريد بيمه درمان كرونا

این روزها که بیماری کرونا بر کشور ما سایه انداخته است، می بایست نگاه ویژه ای به سلامتی خود داشته باشیم.
اولین راه حل این است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت شخصی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن خودمان، تلاش کنیم تا از بروز بیماری پیشگیری کنیم.
اما سوال مهم که ایجاد می شود این است که اگر با رعایت تمام موارد گفته شده، باز هم شخصی به بیماری مبتلا شد، چطور باید به درمان خود بپردازد.
واقعیت این است که افرادی که تحت حمایت های درمانی در مراکز درمانی حرفه ای تر قرار می گیرند، آمار بهبودی سریع تر و بهتری را دارند. اما درمان های تخصصی در بیمارستان های خصوصی معمولاً هزینه های بالایی دارند که از عهده همه بر نمی آید.
بیمه سامان در اقدامی قابل توجه بیمه نامه ای را ارائه نموده است به نام بیمه حوادث انفرادی با پوشش کرونا ویروس که این بیمه نامه هزینه های درمان بیماری کرونا یا کووید 19 را پرداخت خواهد کرد.
بیمه کرونا سامان شامل هزینه های پزشکی، غرامت روزانه بستری در بیمارستان، پوشش فوت و نقص عضو بر اثر حادثه است.
شما می توانید با مراجعه به وب سایت نمایندگی بیمه سامان یا تماس تلفنی، از طرح های مختلف با حق بیمه های مختلف بیمه درمان کرونا سامان اطلاع پیدا کرده و طرح مورد نظر خود را خریداری نمایید.
همچنین در این وب سایت امکان خرید آنلاین بیمه کرونا هم فراهم شده است و در کمتر از 5 دقیقه می توانید خرید خود را انجام دهید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شیرخانی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شیرخانی
شیرخانی
آگهی: خرید بیمه درمان کرونا
شیرخانی