برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رضا شاکریان

آنتی ویروس ESET Internet Security چهار کاربره

آنتي ويروس ESET Internet Security  2020    چهار كاربره

پکیج اورجینال ESET Internet Security نسخه ۲۰۲۰ چهار کاربره (۲ کاربر کامپیوتر + ۲ کاربر موبایل Android)
«ایست اینترنت سکیوریتی ۲۰۲۰» (ESET Internet Security ۲۰۲۰ Edition) یکی از جدیدترین محصولات شرکت «ESET» است که بصورت دو کاربره و مدت زمان یکساله برای فروش عرضه شده است. لایسنس اینترنت سکیوریتی قابل استفاده روی همه ورژن‌های سیستم عامل ویندوز می‌باشد. با نصب این آنتی ویروس سریع و رکوردشکن می‌توانید علاوه بر خصوصیات امنیتی آن نظیر محافظت لحظه‌ای، ضد روت کیت، مسدودکننده‌ی نفوذگرها، اسکن‌کننده‌ی ابری، پایش فعالیت‌های لپ‌تاپ، ارسال پیغام یکطرفه و… از دزدی هویت خود طی عملیات آنلاین بانکی و پرداخت‌ها نیز جلوگیری کنید.
این نسخه تمام ویژگی‌های نسخه‌ی NOD۳۲ از جمله موتور قدرتمند ضد ویروس شرکت ESET، قابلیت Anti-Phishing، قابلیت Device Control، قابلیت جستجوی ابری و رفتاری، قابلیت Social Network Protection، قابلیت Small System Footprint و قابلیت به‌روزرسانی خودکار نرم افزار را دارد و علاوه بر این موارد از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نسخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Firewall قدرتمند شرکت ESET، قابلیت Anti-Theft، قابلیت Botnet Protection، قابلیت Parental Control و قابلیت Anti-Spam
تفاوت «اینترنت سکیوریتی» با «آنتی ویروس» در این است که آنتی ویروس قادر به شناسایی و نابودی ویروس‌ها، برنامه‌های جاسوسی و به‌طور کلی انواع کدهای مخرب و بدافزارهاست؛ اما اینترنت سکیوریتی علاوه بر داشتن تمام قابلیت‌های آنتی‌ویروس، برای محافظت از بانکداری و پرداخت الکترونیک امن، حفاظت از هک شدن وب کم و روتر اینترنت، ایمن سازی فعالیت‌های آنلاین کودکان، جلوگیری از ورود و خروج اطلاعات توسط هکرها و جاسوس‌ها، Firewall هم دارد. ESET Internet Security قادر است بدون کم کردن سرعت سیستم شما در مقابل ویروس‌های رایانه‌ای، برنامه‌های جاسوسی، بدافزارها و محیط اینترنت محافظت کند تا از دنیای مجازی خود لذت ببرید.
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار:
• امنیت در اینترنت
• ایمن سازی دستگاه (کامپیوتر PC، لپ تاپ و موبایل)
• جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به وب کم و روتر اینترنت
• ایمن در برابر باج افزار
• بانکداری و خرید الکترونیکی ایمن
• حفاظت آنلاین از کودکان
• آپدیت خودکار و کم حجم
و قابلیت دریافت شماره سریال محصول بصورت آنلاین
قیمت برای مصرف کننده : 80.000 تومان
با تخفیف : 50.000 تومان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رضا شاکریان، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

رضا شاکریان
رضا شاکریان
آگهی: آنتی ویروس ESET Internet Security چهار کاربره
رضا شاکریان