برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تهران

آنتی ویروس NOD 32 دو کاربره با یکسال گارانتی و لایسنس

آنتي ويروس NOD 32  دو كاربره با يكسال گارانتي و لايسنس

ESET INTERNET SECURITY 2020 EDOTION

آنتی ویروس NOD 32 دو کاربره با یکسال گارانتی و لایسنس اصلی هولوگرام دار

برای اطمینان از اصالت اثر به سایت مراجعه فرمایید
ناشر اثر : آذر افزار آسام
شناسنامه اثر : 16-2556-071870
ایست اینترنت سکیوریتی 2020

( پخش عمده ومستقیم از کارخانه )

تهران م ولیعصر پاساژ پ24
تماس 09126586794 بهنام
88906033
88919791
88910511
«ایست اینترنت سکیوریتی» (ESET INTERNET SECURITY) یکی از جدیدترین محصولات شرکت «Eset» است ایست اینترنت سکیوریتی ESET INTERNET SECURITY دو کاربره، یک ساله همانطور که از نامش پیداست، به‌صورت دوکاربره و مدت‌زمان یک‌ساله برای فروش در خاورمیانه عرضه شده است. همچنین لایسنس اینترنت سکیوریتی قابل استفاده روی همه ورژن های سیستم عامل ویندوز می باشد. با نصب این آنتی‌ویروس سریع و رکوردشکن می‌توانید علاوه‌بر خصوصیات امنیتی آن نظیر محافظت لحظه‌ای، ضد روت کیت، مسدودکننده‌ی نفوذگرها، اسکن‌کننده‌ی ابری، پایش فعالیت‌های لپ‌تاپ، ارسال پیغام یک‌طرفه و… از دزدی هویت خود طی عملیات آنلاین بانکی و پرداخت‌ها نیز جلوگیری کنید.

این محصول ۱۰۰% اورجینال می باشد چنانکه بهره‌بردار، شخصاً اقدام به ثبت لایسنس می نماید و در نتیجه نام و ایمیل بهره‌بردار لایسنس در پایگاه داده ESET ثبت می گردد و در موعد تمدید و سال های بعد نیز مشخصات بهره‌بردار لایسنس قابل ارجاع است و بدون تغییر باقی می ماند. همچنین لایسنس معتبر بدون واسطه و از طریق وب سایت ESET در هر زمان و به هر دلیلی با درخواست بهره‌بردار به ایمیل وی ارسال می گردد. همچنین شما می توانید مقالات تفاوت لایسنس اصلی و تقلبی ESET و فعال سازی آنتی ویروس ESET را مطالعه فرمایید. لطفا قبل از خرید قوانین و مقررات خرید محصولات Eset از دیجی‌همکار را بدقت مطالعه فرمایید.

این نسخه تمام ویژگی‌های نسخه‌ی NOD32 از جمله موتور قدرتمند ضدویروس شرکت ایست، قابلیت Anti-Phishing، قابلیت Device Control، قابلیت جست‌وجوی ابری و رفتاری، قابلیت Social Network Protection، قابلیت Small System Footprint و قابلیت به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار را دارد و علاوه‌بر این موارد از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نسخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Firewall قدرتمند شرکت ESET، قابلیت Anti-Theft، قابلیت Botnet Protection، قابلیت Parental Control و قابلیت Antispam محصولات امنیتی شرکت Eset است که طی بیش از ۳۰ سال توانسته جای خود را به‌خوبی در بازار آنتی‌ویروس‌های قدرتمند باز کند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تهران، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

تهران
تهران
آگهی: آنتی ویروس NOD 32 دو کاربره با یکسال گارانتی و لایسنس
تهران