برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آرال شیمی

فروش ضدعفونی کننده استخر و جکوزی

فروش ضدعفوني كننده استخر و جكوزي

اکثر استخرهای خانگی از مواد ضدعفونی کننده شیمیایی مانند کلر قرصی یا کلر پودری برای ضدعفونی آب استخر شنا استفاده می کنند ، این مواد شیمیایی میکروارگانیسم ها را از بین می برند ، استفاده از این مواد شیمیایی اطمینان حاصل می کند که بیشتر میکرو ارگانیسم ها کشته می شوند اما به بهای به خطر انداختن سلامتی استفاده کنندگان از استخر که اغلب ساکنین ساختمانها و خانواده های آنان می باشند . استفاده از کلر یکی از معمول ترین روش های ضد عفونی آب استخر شنا می باشد . اما نکته اصلی کلر باقی مانده در آب است زیرا این کلر هنگامی که با نیتروژن و آمونیاک در تماس باشد به کلرامین تبدیل شده و مضر می شود که از مضرات آن می شود به سوزش چشم ، خشکی پوست ، سوزش بینی ، تنگی نفس و… اشاره کرد . به همین منظور صاحبان استخرها همواره به دنبال جایگزنی مناسب برای کلر به منظور ضدعفونی آب استخرشنا هستند.

اکسیدین (OXCIDINE) تولیدی آرال شیمی گلستان که یک ضد عفونی کننده صنعتی سطح بالا بر پایه پراستیک اسید و مورد تایید مراجع جهانی و داخلی ( دارای نشان سیب سبز سلامت از وزارت بهداشت ایران ) است ، بهترین گزینه برای استفاده در سیستم های جکوزی خانگی و عمومی استخر های ورزشی و منازل و اماکن گردشگری است و علاوه بر هزینه بسیار کمتراز محلول کلر و یا گاز کلر و حتی UVو ازن، هیچ یک از معایب محلول کلر و یا گاز کلر و ازن و UV را نیز ندارد. زیرا یک ضد عفونی کننده ارگانیک و کاملا بی خطر از نظرتولید فراورده ای مضر برای پوست و سیستم تنفسی انسان است.

به نحوی که حضور در جکوزی و استخر شنایی که با این ضد عفونی کننده سطح بالای صنعتی ضد عفونی شده است ، علاوه بر تامین حداکثری ایمنی بهداشتی مطابق با پروتکلهای بهداشت جهانی ، نشاط و فرح بخشی بسیار بیشتری نسبت به سیستم هایی که از ضد عفونی کننده های مرسوم مثل کلر استفاده می کنند ، ایجاد می کند و از جهات متعدد و مختلف موجب تضمین سلامتی کاربران است.

محلول ضدعفونی کننده تولید شده در آرال شیمی علاوه بر دارا بودن خواص بالا، میزان مصرف پایین نیز دارد. کم بودن میزان مصرف اکسیدین- اسپاسیب این ماده را به محلول ضدعفونی کننده اقتصادی تبدیل می کند. اسپاسیب محلولی بی رنگ است.پایداری این محلول در جکوزی (دمای بالای آب) حدود ۴ ساعت و در آب استخر حدود ۸ ساعت می باشد

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ریگان از کار شناس های فنی این صنعت به سایت:www.aralshimi.com مراجعه نمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آرال شیمی، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

آرال شیمی
آرال شیمی
آگهی: فروش ضدعفونی کننده استخر و جکوزی
آرال شیمی