برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت دانش بنیان آذرشـیـمــی

خمیر وایرکات، گریس وایرکات WEDM WIRE CUT GEL AW360

خمير وايركات، گريس وايركات  WEDM WIRE CUT GEL  AW360

خمیر وایرکات یا گریس وایرکات AW360 پایه گیاهی با کیفیت بالا تولید شرکت آذرشیمی ت با استفاده از ادتیو های آلمانی و فرمولاسیون ویژه، جهت دستگاه های وایرکات رفت و برگشتی با افزایش کارایی و کاهش مواد مصرفی (سیم وایرکات) ارائه شده است.

ویژگی های خمیر(گریس) وایرکات:

این گریس وایرکات با قابلیت انحلال آسان در آب مقطر، دارای مقاومت الکتریکی بالا و کارایی پایدار حین عملیات ماشینکاری است که در آن فلزات با روش تخلیه التریکی، تحت برشکاری و براده برداری قرار می گیرند. این گریس وایرکات (مایع وایرکات،روغن وایرکات) ضمن ایجاد خواص روانکاری جهت جدا شدن آسان قطعه پس از برش و خنک کاری حین برش قطعه در نقطه برش، باعث شستشوی محیط کاری می گردد.
این گریس (خمیر وایرکات) به نسبت یک به 40 تا یک به 100 قابل انحلال در آب بوده و مقاومت بالایی در برابر میکروارگانیسم های عامل فساد و آلودگی محیط دارد و باعث تمیز نگاه داشتن محیط کار حین عملیات می گردد.
با استفاده از این گریس(خمیر وایر کات) AW360، عمر سیم های مورد استفاده در دستگاه وایر کات بالاتر رفته و مدت زمان بیشتری می توان از سیم وایرکات استفاده کرد،که باعث کاهش هزینه های تولید می گردد.
بواسطه تنظیم PH در این گریس(خمیر وایرکات) و حفظ حالت بافری در حین عملیات باعث افزایش راندمان کاری و سازگاری با دستگاه و قطعه می شود.
این گریس (خمیر وایرکات) کاملاً گیاهی بوده و دوستدار محیط زیست می باشد.
با دستگاه های وایرکات رفت و برگشتی چینی سازگار می باشد.

AZARSHIMI.COM

88986103
88986107
09128600732




محصولات دیگر: مایع ضد زنگ وایر کات، مایع وایرکات، ژل وایرکات،خمیر گیاهی وایرکات، وایرکات چینی، وایرکات jr3، JR3a، وایرکات GM، امولسیون وایرکات،روغن قلاویز،گریس قلاویز،ژل قلاویز،مته کاری سوراخکاری،روغن حل شونده و آبصابون z1، آب تراش، آب سنگ،آنتی باکتریال و دوام دهنده آب صابون،خمیر و گریس وایرکات،مایع وایرکات،آب صابون آلومینیوم و سوپرآلیاژ و چدن،روغن زد وان، روغن z1، روغن تراشکاری،فرمول آب صابون،روغن های متال ورکینگ metalworking، آب صابون نانویی، روغن آب صابون گیاهی،آب صابون باخ،گریس،روغن هیدرولیک،روغن دایکاست،آنتی کروژن،آنتی باکتریال و دوام دهنده،شوینده و چربی بر صنعتی،ضد زنگ،آنی کروژن، بایو ساید و آنتی باکتریال روغن،مایع شوینده صنعتی،شیشه شوی صنعتی،هندکلینر،روکول،بلازر blaser،روغن قلاویز ridgid،ادتیو های روغن شامل آنتی فوم،امولسیفایر،جلا دهنده،مواد فسفاته،واتر واش،جت واش،روغن هیدرولیک،روغن های فود گرید،فرمینگ،فرمینگ سرد،نورد سرد،سیم وایرکات، روغن کابلسازی، کابل سازی، روغن صنایع مسوار، کشش مفتول مسی و...

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت دانش بنیان آذرشـیـمــی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ ماه پیش به روز شده.

شرکت دانش بنیان آذرشـیـمــی
شرکت دانش بنیان آذرشـیـمــی
آگهی: خمیر وایرکات، گریس وایرکات WEDM WIRE CUT GEL AW360
شرکت دانش بنیان آذرشـیـمــی