برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت قیر و آسفالت غرب

شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب

شركت مهندسي قير و آسفالت غرب

شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب، اولین تولید کننده قیرهای امولسیونی (Bitumen Emulsion) و قیرهای محلول (cut back) درغرب کشوربوده و تنها تولیدکننده و صادرکننده قیرهای MC3000 ,MC800 ,MC70 ,MC30 در ایران می باشد. این کارخانه با مشارکت شرکت L.T.A فرانسه در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه احداث گردیده است و از سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده است.
این شرکت مجری و پیمانکار نگهداری بخش زیادی از شبکه راه های کشور بوده و اجرای پوشش های حفاظتی آسفالت از قبیل فوگ سیل و سیل کت و آسفالت سطحی و چیپ سیل بخش اعظم فعالیت های حرفه ای این شرکت را تشکیل می دهد به طوری که در سال های اخیر قریب به ۲۰۰۰ کیلومتر از راه های کشور را روکش حفاظتی نموده است.
محصولات این شرکت دارای نشان استاندارد اجباری از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور بوده و مورد تأیید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی می باشد.
همچنین تمامی محصولات مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره ۱۲۵۰۵ و استاندارد بین المللی ASTM ( D2027,D2397 ) و استاندارد اروپایی CE به شماره ۱۹۲۲ جهت صادرات به اروپا( EN 15322:2009 ) است.
شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب آمادگی تأمین انواع قیرهای محلول نظیر MC30 , MC70 , MC250 , MC800 , MC3000 و قیرهای امولسیونی کاتیونیک مانند CRS1 ,CRS2 ,CMS2 ,CSS1 را جهت مصارف داخلی و صادرات بصورت فله یا بشکه دارد.
شایان ذکر است کلیه محصولات این شرکت در بورس کالای ایران نیز عرضه می گردد. خریداران می توانند از طریق کارگزارها نسبت به خرید اقدام نمایند.
کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی، تانزانیا و کنیا از جمله کشورهایی هستند که تولیدات این شرکت به آنها صادر می گردد. www.bitumensales.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت قیر و آسفالت غرب، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

شرکت قیر و آسفالت غرب
شرکت قیر و آسفالت غرب
آگهی: شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب
شرکت قیر و آسفالت غرب